خبرگزاری کار ایران

راه اندازی کارگاه چرم دوزی با پول یک گوشی آیفون

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۹۶۸

خانواده های زیادی هستند که با اینکه از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند، اما حداقل یکی از فرزندانشان با وجود بیکاری و نبود کار از گوشی آیفون استفاده می‌کند؛ در حالی که می‌تواند با پول همان گوشی آیفون، تمام دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز چرم دوزی را خریده و یک کارگاه دوخت محصولات چرمی دایر کند. بله درست خواندید، ایجاد شغل خانگی یا تولیدی به همین راحتی می‌باشد. اما شاید برایتان سوال باشد که ایجاد کارگاه تولیدی چرم دوزی با سرمایه کم چطور ممکن است و به چه ابزارها و دستگاه هایی نیاز دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با هنر چرم دوزی آشنا شده و نحوه راه اندازی کارگاه چرم دوزی و دستگاه های مورد نیاز آن را بدانیم.

هنر چرم دوزی

در اهمیت چرم همین بس که طبق تحقیقی که در انگلستان صورت گرفته، مشخص شده که هر فرد، روزانه از ۲ تا ۴ محصول چرمی استفاده می‌کند. این محصولات شامل کیف، کفش، کاپشن، پالتو، دستبند و دیگر محصولات چرمی‌ می‌باشد. 

چرم دوزی جزو رشته هایی است که قدمت بسیار بالایی داشته و از پنج هزار سال قبل تا الان به شیوه های مختلف سنتی انجام گرفته است و تاکنون نیز اصالت خود را حفظ کرده است. به تدریج با اختراع ماشین آلات صنعتی، چرم دوزی صنعتی نیز در کنار حوزه سنتی با هدف تولید بیشتر و سریعتر کار خود را آغاز کرد.

 بازار کار چرم دوزی در ایران

 چرم قرن‌هاست که در همه جای دنیا به عنوان یک کالای لوکس محسوب می شود. این کار نیاز به سرمایه آنچنانی نداشته و همانطور که در مقدمه گفته شد، با پول یک گوشی موبایل آیفون، می‌توان تمام چرخ ها و دستگاه های چرم دوزی را خرید. 

رشته چرم دوزی وسیع بوده و می‌توانید انواع محصولات چرمی نظیر کیف، کفش و دیگر محصولات مبتنی بر چرم را تولید کنید. 

شما به راحتی می‌توانید برند خود را ثبت کرده و آن را از یک کارگاه کوچک تا یک کارخانه بسیار بزرگ رشد دهید و بزرگ کنید.

حتما آگهی های استخدام چرخ دوز را بارها دیده‌اید؛ در ایجاد کارگاه چرمی حتما نیاز نیست که خود شما پشت چرخ بنشینید و بدوزید. بلکه می‌توانید با راه اندازی کارگاه چرم دوزی و تجهیز آن به چرخهای مورد نیاز، کارگر چرخ دوز یا چرخکار بگیرید تا برای شما بدوزد.

آیا برای فروش محصولات چرمی خودم به مغازه نیاز دارم؟

امروزه اکانت اینستاگرام به مثابه یک مغازه در یک پاساژ پربازدید است. شما می‌توانید بدون اینکه نیاز داشته باشید که برای فروش محصولات، مغازه اجاره کنید یا بخرید، آنها را در سایت های فروشگاهی نظیر دیجی کالا و در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام به فروش برسانید.

همچنین می‌توانید به راحتی محصولاتتان را در بازار و بین مغازه داران کیف و کفش پخش کنید و یا در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به صورت عمده و خرده به فروش بگذارید.

چرم همیشه پرطرفدار بوده و جزو یکی از پرسودترین کارها نه فقط در ایران بلکه در جهان محسوب می‌شود.

 دستگاهها و چرخ های مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه چرمی

همانطور که در مقدمه هم گفتیم، با پول یک گوشی آیفون می‌توانید تمام دستگاههای چرم دوزی را تهیه کنید.

برای ایجاد کارگاه چرم دوزی، به ۳ نوع چرخ و دستگاه مخصوص نیاز دارید. چرخ راسته دوز دوپایه برای دوخت انواع کیف، چرخ بطر راسته دوز دوپایه برای دوخت کیف هایی که دوخت آن با چرخ راسته دوز دوپایه ممکن نیست و دستگاه لویس برای نازک کردن ضخامت چرم (ضخامت چرم در سطوح مختلف یکسان نبوده و دستگاه لویس برای نازک کردن این قسمت ها به کار می‌رود). 

باید توجه کنید که دوخت چرم با چرخ معمولی امکان پذیر نیست. برخلاف پارچه که از ضخامت کمتری برخوردار است، ضخامت چرم زیاد بوده و برای دوخت آن نیاز به چرخ مخصوص دوخت چرم خواهید داشت.

برای راهنمایی و مشاوره رایگان تلفنی در مورد خرید انواع دستگاهای و چرخ های مورد نیاز کارگاه چرمی بر روی لینک راهنمای کامل چرخ چرم دوزی کلیک کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز