خبرگزاری کار ایران

بهترین روش های جوانسازی پوست صورت کدام اند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۴۷۱

ساعات کار طولانی، آلودگی، رژیم غذایی ناسالم و ... عوامل زیادی هسنتد که می توانند ظاهر پوست شما را تحت تاثیر قرار دهند.

اگرچه هر قسمت از بدن می تواند تحت تأثیر قرار گیرد، اما چهره اولین برداشت را از شما در اولین ملاقات هایتان ایجاد می کند، پس بیش تر از هر قسنت دیگری از بدنتان باید مراقب پوست صورتتان باشید. در این راهنما، ما در مورد بهترین درمان‌های آرایشی سریع برای بازگرداندن پوست جوان‌ به چهره ی شما صحبت می‌کنیم. بنابراین، دوباره نگران چین و چروک یا افتادگی پوست نباشید. اما اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده و جراح پلاستیکی که برای انجام اقدامات زیبایی مختلف انتخاب می نمایید، از تخصص و تجربه ی کافی برخوردار باشد.

 

جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس

بوتاکس یک تزریق غیر تهاجمی است که برای کاهش چین و چروک و خطوط صورت استفاده می شود. تزریق بوتاکس یکی از محبوب ترین عمل های صورت در در سراسر جهان است و انتظار می رود تقاضای آن همچنان در حال افزایش باشد. تزریق بوتاکس مستقیماً به عضلات صورت انجام می شود تا حرکت عضلات و اعصاب را کاهش دهد. بوتاکس حاوی BOCOUTURE است و به صورت تزریق موقت انجام می شود. این بدان معنی است که در عرض چند دقیقه می توانید نتایج بهینه پوست را حفظ کنید. مزیت دیگر این است که تغییری در شکل و ظاهر اصلی صورت ایجاد نمی کند. تزریق بوتاکس حداکثر 15 دقیقه طول می کشد. این تزریق ها را می توان حداقل سه بار در سال برای پوست ایده آل جوان تر تکرار کرد.

 

از بین بردن افتادگی های پوست با تزریق ژل

تزریق ژل روش غیرتهاجمی صورت است که برای نرم کردن چین و چروک های صورت و خلاص شدن از شر چین و چروک استفاده می شوند. بر خلاف بسیاری از درمان‌های صورت، پرکننده‌های پوستی فقط برای درمان قسمت‌های خاصی از صورت استفاده می‌شوند.

انواع مختلفی از پرکننده های پوستی در ایران وجود دارد. اهداف پرکننده های پوستی می تواند از پر کردن حفره های صورت گرفته تا کاهش چین و چروک یا حجیم کردن لب ها باشد. با صحبت با جراح پلاستیک با تجربه خود، در مورد گزینه های درمانی موجود برای پرکننده ها بیشتر خواهید آموخت.

در حالی که ممکن است مواد شیمیایی برای همه ایده آل یا کامل نباشند، فواید متعددی دارند. اولاً، آن ها در مقایسه با روش های جراحی مقرون به صرفه هستند. همچنین، خطرات درگیر حداقل است.

قابل توجه ترین ویژگی مرتبط با این پرکننده ها این است که نشان دادن نتایج ممکن است یک دوره طولانی طول بکشد.

با این حال، این موضوع مهمی نیست زیرا نتایج نشان داده شده پس از آن دوره قابل تحسین و برای طولانی مدت موثر است. هر کسی می تواند از پرکننده های پوستی استفاده کند، به شرطی که از سوزن وحشت نداشته باشد. این روش به همان سرعت عمل بوتاکس است و هزینه آن نیز مشابه است. بنابراین، مطمئناً ارزش بررسی دارد زیرا نتایج بهتر، سریع ‌تر و آسان‌ تری نسبت به جراحی‌های تهاجمی ارائه می‌دهد.

 

جوانسازی صورت به کمک لیفت نخ

برخی از روش های رایج لیفت صورت عبارتند از لیفت چشم و لیفت ابرو. روش های لیفت نخ صورت معایب و مزایای خود را دارند. به عنوان مثال، یکی از مزایای آن این است که ظاهری جوان‌تر به شما می‌دهد. اگر برای مدت طولانی پوست شل یا چین و چروک دارید، این درمان ظاهر و اعتماد به نفس شما را در طولانی مدت بهبود می بخشد. مزیت دیگر این است که نتایج طولانی مدت هستند و نیازی به تکرار این روش برای ده سال یا بیشتر نخواهید داشت.

 

انواع نخ لیفت نخ

نخ های لیفت انواع متفاوتی دارند. پلی دی اکسان که به PDO نیز معروف است یکی از انواع نخ های لیفت می باشد که به دلیل ماده ای که حاصل تشکیل آن شده است در اعمالی چون لیفتینگ صورت ، قلب و عروق ، چشم پزشکی، زنان زایمان مورد استفاده قرار می گیرد. از این نخ عموما در محل هایی که نیاز به استحکام و انسجام است استفاده می شود. بی خطر و بی ضرر بودن نخ پلی دی اکسان موجب محبوبت آن شده است، شما عزیزان می توانید با اطمینان کامل از این نخ جهت زیبایی و جوانسازی پوست صورت خود استفاده کنید. نخ سیلوئیت نوعی دیگر از انواع نخ لیفتینگ می باشد که جهت بالا کشیدن صورت و محکم نمودن پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع نخ بیشترین کاربرد را در برطرف کردن خط و خطوط اندوه و خطوط روبه پایینی که در گوشه های لب موجود است، دارد.

نخ خاردار نوع سوم نخ های لیفتینگ می باشد که جهت بالا کشیدن پوست صورت و نیز بدن مورد استفاده قرار می گیرد. نخ خاردار کاربرد بسیاری در برطرف کردن خط فک و اندوه و همچنین خطوط موجود در گوشه های لب دارد.

بهترین روش های جوانسازی پوست صورت کدام اند؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

وقتی نوبت به یافتن بهترین سیستم برای لیزر موهای زائد می رسد، سیستم های لیزر زیادی برای انتخاب وجود دارد. که هر یک از نوع دستگاه ها در نحوه ی عمکرد و ... با یک دیگر تفاوت هایی دارد. در واقع هر نوع دستگاه لیزر در برخی از ویژگی ها بر دیگری برتری دارد. این شما هستید که با علم و آگاهی کامل از هدفتان از انجام لیزر موهای زائد باید انتخاب نمایید که کدام دستگاه لیزر برای شما مناسب است. در حال حاضر توصیه ما به شما استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا برای حذف موهای زائد می باشد. چرا که این دستگاه لیزر بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شده است و استفاده از آن نه تنها عوارضی برای فرد به همراه ندارد بلکه باعث کسب بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد نیز می شود.

 

حضور کلینیک های زیبایی در فضای آنلاین

بدون شک در حال حاضر بسیاری از مراجعین کلینیک ها زیبایی بهترین مرکز زیبایی مورد نظرشان را از طریق جست و جو در فضای اینترنت می یابند. همین موضوع است که اهمیت داشتن سایت تخصصی را برای کلینیک های زیبایی و سایر کسب و کار ها افزایش داده است. البته که کسب بهترین نتیجه از سایت های تخصصی برای کسب و کار ها زمانی اتفاق می افتد که از سئو نیز استفاده گردد. در حال حاضر همکاری با یک آژانس سئو معتبر و با تجربه در این زمینه به کلینک های زیبایی این امکان را می دهد تا در بهترین موقعیت در نتایج گوگل در بین رقبایشان قرار گیرند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز