خبرگزاری کار ایران

ترکیه نفت ونزوئلا را خواهد فروخت

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۵۶۰

ونزوئلا نفت خود را به یک شرکت صوری در ترکیه خواهد فروخت و این شرکت نفت را به بازار های جهانی عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، ونزوئلا به دنبال تشدید تحریم‌ها علیه کشور توسط آمریکا، با شرکت‌های صوری که در هند، چین و ترکیه به ثبت رسانده است، نفت خود را به فروش خواهد رساند.

بنا به اطلاعاتی که به دست خبرگزاری رویترز رسیده است، این کشور اخیرا تصمیم گرفته است نفت خود را توسط شرکتی در ترکیه به فروش برساند. جلسه‌ای در این مورد در ترکیه توسط مقام‌های شرکت نفت ونزوئلا، «پی دی وی اس ای» تشکیل شده است.

ایالات متحده آمریکا ژانویه از ژانویه گذشته حلقه تحریم‌ها را بر این کشور تنگ‌تر کرد تا راه برای رسیدن «خوآن گایدو» به ریاست‌جمهوری بازتر شود.

شرکتی که فروش نفت ترکیه را به عهد گرفته است، «اویکس اینسات» نام دارد که سال گذشته تحت عنوان شرکت ساختمانی با سرمایه در گردش یک هزار و ۷۴۲ دلار توانست کار خود را آغاز کند و از ماه آوریل فروش نفت ونزوئلا را به عهده گرفته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که حدود ۳۰۰ هزار بشکه نفت توسط این شرکت به بازار خاورمیانه وارد شده است. این شرکت همچنین در ماه گذشته میلادی نزدیک به یک میلیون بشکه برای بازارهای جهانی از ونزوئلا بارگیری کرده است.

ترکیه یکی از خریداران عمده طلای آمریکای جنوبی است که به واسطه حمایت «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه از «نیکلاس مادورو» برای ابقا در مقام ریاست‌جمهوری توانست سهم خوبی در اقتصاد ونزوئلا ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز