خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی بوئینگ: عذرخواهی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۵۲۰

مدیرعامل هواپیمایی بوئینگ در نمایشگاه هوایی پاریس از بازماندگان دو سقوط مرگبار خطوط هوایی اتیوپی واندونزی عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانفرانسیسکو کرونیکل، «کوین مک الیستر» مدیرعامل هواپیماهای اقتصادی  بوئینگ در نمایشگاه هوایی پاریس از بازماندگان دو سقوط مرگبار خطوط هوایی اتیوپی واندونزی عذرخواهی کرده است.

وی در جمع خبرنگاران گفته است: «از جان باختن افرادی که در ماه اکتبر و مارس گذشته جان خود را از دست دادند، بسیار متاسفیم.»

مک الیستر همچنین از خطوط هوایی که به واسطه زمین‌گیر شدن بوئینگ مکس زیان دیده‌اند، عذرخواهی کرد. وی افزود: «ما از بابت به دردسر افتادن شرکت‌های هواپیمایی و مسافران در فصل تابستان نیز متاسفیم. ما از آنچه که برای بوئینگ اتفاق افتاد، درس گرفته‌ایم و در صدد برطرف کردن مشکلات خود در آینده نزدیک هستیم».

یکی دیگر از مقام‌های مسئول بوئینگ به خبرنگاران گفت: «ما هم اکنون تمرکز خود را بر امنیت پروازها و همینطور دلجویی از خانواده‌های آسیب‌دیده در حوادث هوایی بوئینگ گذاشته‌ایم».

مقصر اصلی سقوط دو هواپیما عدم کارکرد مناسب حسگرهای تشخیص زاویه در این هواپیما عنوان شده است که خلبانان در دو مورد اخیر نتوانسته بودند بر این مشکل فائق بیایند و منجر به سقوط آنها شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز