خبرگزاری کار ایران

بنیان‌گذار شرکت هوآوی:

آمریکا توانایی‌های ما را دست کم گرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۸۵۹

بنیانکذار شرکت هوآوی اعلام کرد که اقدامات آمریکا تاثیر منفی بر بازارش نخواهد داشت و در چند سال آینده این شرکت بسیار پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از راشا تودی، «رن ژنگ فی» بنیانگذار شرکت هوآوی با انتقاد از تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت گفت که ما به خاطر اتهام‌های آمریکا عقب‌نشینی نمی‌کنیم و فکر می‌کنیم که آمریکا توانایی‌های ما را دست کم گرفته است.

وی ادامه داد قطعا تکنولوژی اینترنت نسل پنجم را به دلیل محدودیت‌ها به آمریکا صادر نخواهیم کرد و همینطور اطمینان داریم که در دو تا سه سال آینده هیچ شرکت مخابراتی قابل رقابت با هوآوی نخواهد بود.

رن افزود که فرصت ۹۰ روزه آمریکا تا حضور در لیست سیاه برای ما هیچ تفاوتی نمی‌کند چرا که اقدام آمریکا از اساس غلط است.»

مدیر هوآوی به خبرنگاران این قول را داد که این مسائل در بازار هوآوی آمریکا و کاربرانی که این گوشی را دارند، هیچ تاثیری نخواهد داشت. وی همچنین گفت که در حال مذاکره با گوگل برای رفع این محدودیت‌ها هستیم.

رن ادامه داد: « ما نمی‌خواهیم به دور خومان دیوار بکشیم. زمانی که رابطه هوآوی با آمریکا خوب بود دوران اوجی برای دو طرف بود ولی حالا ظاهرا همه چیز برعکس شده است. »

دونالد ترامپ در نطق خود به صورت مستقیم به چین و شرکت هوآوی اشاره نکرد ولی وزارت تجارت آمریکا پس از سخنان رئیس‌جمهوری این کشور، شرکت هوآوی و ۶۸ شرکت وابسته را در لیست سیاه تجارت با دولت آمریکا قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز