خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور خبر داد:

توزیع ۱۰۰هزار تن کنجاله سویا به تولیدکنندگان/ انبارهای پشتیبانی امور دام در ایام نوروز دایر است

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۷۱

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: همکاران ما در تمام ادارات کل پشتیبانی امور دام استان ها حضور دارند و تمام سیستم ها و انبارهای ما در ایام نوروز و تعطیلات دایر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در رابطه با توزیع نهاده های دامی برای تولیدکنندگان و دامداران اظهار کرد: با توجه به نیاز مجموعه تولید کنندگان اعم از مرغداران گوشتی، مرغ مادر و دامداران، حسب هماهنگی‌های انجام شده ما امروز ۱۰۰ هزار تن کنجاله سویا ‌با تحویل از محل انبارهای های شرکت پشتیبانی امور دام در کشور را داریم که با قیمت هر کیلو ۲۶۰۰ تومان به دامداران تحویل داده خواهد شد و این امر به تمام استان‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: همه تولید کنندگان می‌توانند به سازمان‌های جهاد کشاورزی استان مراجعه کنند و طبق آمار تولید، جوجه ریزی و یا تولید تخم مرغ نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

ورناصری تأکید کرد: همکاران ما در تمام ادارات کل پشتیبانی امور دام استان ها حضور دارند و تمام سیستم ها و انبارهای ما در ایام نوروز و تعطیلات دایر خواهد بود و نسبت به صدور حواله فروش و تحویل کالا اقدام خواهد شد.

وی افزود: بنابراین تولید کنندگان این امکان را خواهند داشت که در همه ایام نوروز هم به ادارات پشتیبانی امور دام استان ها مراجعه کنند و نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند تا با این روند در تامین نیاز تولیدکنندگان و اصلاح شرایط قیمتی در کشور گام برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز