خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی:

بهره‌برداری و آغاز 373 میلیارد تومان پروژه ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۳۰۶

مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر بوشهر چهار پروژه بندری و دریایی آغاز و به افتتاح می‌رسند گفت: ارزش این پروژه‌ بیش از 373 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سیاوش ارجمندزاده در حاشیه بازدید از بندر بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی اسکله 50 هزار تنی مجتمع بندر نگین به بهره‌بردرای می‌رسد گفت: این اسکله با سرمایه‌گذاری 90 میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث شده است و از امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از لایروبی‌ پای اسکله جزیره نگین خبر داد و گفت:‌ از محل سرمایه اندوخته سازمان بنادر و دریانوردی به ارزش 30 میلیارد تومان این اقدام انجام شده است.

ارجمندزاده ادامه داد: ‌هدف از اجرای این پروژه افزایش ظرفیت بندر در تخلیه و بارگیری و امکان ارائه خدمات به کشتی‌ها با ظرفیت‌ 30 هزار تن در فاز اول و 50 هزار تن در فاز دوم است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی لایروبی کانال داخلی و خارجی بندر بوشهر آغاز می‌شود، گفت: این عملیات با اعتبارات 190 میلیارد تومانی انجام می‌شود و حجم لایروبی 5 میلیون و 750 هزار متر مکعب است و با اجرای این عملیات تردد این گونه کشتی‌های 30 هزار تنی امکان می‌پذیرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه ساخت جاده و پل دسترسی به جزیره نگین اظهار داشت: از دیگر پروژه‌هایی که امروز آغاز می‌شود احداث جاده و پل دسترسی جزیره نگین به طول 9 کیلومتر در بخش جاده و 176 متر در بخش پل به ارزش 63 میلیارد تومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز