خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی؛

تاکید بر انعقاد پیمان حمل و نقل منطقه‌ای برای افزایش بازارهای فروش در منطقه چابهار/ اختصاص قراردادهای سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی و منابع غیر دولتی

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۱۲۰

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:ضرورت دارد برای افزایش بازارهای فروش در منطقه چابهار، پیمان حمل و نقل منطقه ای جهت تسریع و تسهیل عبور و مرور و حمل و نقل با کشورهای همسایه منعقد و اجرایی شود.

به گزارش ایلنا ، شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در جلسه معاونان وزارت راه و شهرسازی و مدیران ستادی سازمان بنادر و دریانوردی با موضوع ارائه قابلیت‌های بندر شهید بهشتی و بررسی مشکلات و چالش‌های بندر چابهار، گفت: سرمایه‌گذاری و پروژه‌های در حال ساخت و بهره‌برداری در بندر چابهار پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

 وی افزود: ساختارها در سرمایه‌گذاری را می‌توان به گونه‌ای فراهم کرد که عدالت از بین نرود و سرمایه‌گذاران به یک اندازه جایگاه و قدرت داشته باشند.

آدم‌نژاد عنوان کرد: ضرورت دارد برای افزایش بازارهای فروش در منطقه چابهار، پیمان حمل و نقل منطقه ای جهت تسریع و تسهیل عبور و مرور و حمل و نقل با کشورهای همسایه منعقد و اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت بندر چابهار در شرایط کنونی و حساس کشور، مقرر شد مسائل، مشکلات و چالش‌ها سریع‌تر مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: به منظور تأمین نیاز بنادر در حوزه های تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری اولویت را باید به قراردادهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و منابع غیر دولتی اختصاص داد.

 آدم‌نژاد افزود: برای تسریع در امور بندر چابهار ضروری است که در حوزه‌های زیرساخت و همگرایی حمل و نقل حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز