خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مرکز فابا:

اصلاح نظام بانکی باید جدی‌ گرفته شود/ پرچم بخش‌خصوصی را بالا نگه می‌داریم

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۲۴

مدیرعامل مرکز فابا گفت: فابا با هدف منافع ملی پرچم بخش‌خصوصی را بالا نگه داشته و بانک‌مرکزی به‌عنوان یک نهاد مستقل می‌تواند از بخش‌خصوصی حمایت کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد‌مراد بیات در مراسم اختتامیه نمایشگاه تراکنش(ITE 2018)گفت: رویداد امسال با توجه به همه سختی‌ها موفق‌تر از سال گذشته برگزار شد و از نظر تعداد بازدیدکنندگان، حضور مقامات، برگزاری سمینارها، کارگاه‌ها و پنل‌ها از کیفیت بیشتری برخوردار بود.

وی افزود: در نمایشگاه امسال موضوعات فناورانه بسیار مهمی مثل بلاکچین مطرح شد و خروجی این رویداد بیش‌از دوره قبل بود. فکر می‌کنم با توجه به تحولات سریع حوزه فن‌آوری، این نمایشگاه باید دو بار در سال برگزار شود.

بیات با اشاره به پوشش گسترده رسانه‌ای نمایشگاه تراکنش اظهار کرد: خوشبختانه رسانه‌های داخلی و حتی خارجی این گردهمایی را پوشش دادند و فکر می‌کنم این موضوع چهره خوبی از کشور در شرایط تحریم ترسیم کند.

مدیرعامل فابا با بیان اینکه تحریم‌ها توانسته نگرانی و ناامیدی را در جامعه رواج دهد، گفت: در چنین شرایطی حمایت از بخش‌خصوصی بسیار اهمیت دارد و دولت باید بخش خصوصی را جدی‌تر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه فابا با هدف منافع ملی پرچم بخش خصوصی را بالا نگه داشته، اظهار کرد: متاسفانه در کشور برنامه‌ریزی درست و دقیقی برای پیشبرد اهداف وجود ندارد.

بیات افزود: حمایت از بخش‌خصوصی بیشتر شبیه به شعار است تا عمل و متاسفانه به‌دلیل مستقل نبودن بانک مرکزی از دولت، همیشه سیاست‌های بخش خصوصی در این نهاد مورد کم‌توجهی قرار گرفته است.

مدیرعامل مرکز فابا ادامه داد: اختیارات بانک مرکزی باید روز‌به‌روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد با فشارهایی که امروز روی اقتصاد کشور است، اصلاح نظام بانکی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز فابا با همه توان به حمایت از بخش‌خصوصی در مسیر خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز