خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

قیمت طلا و سکه از بازار جهانی تبعیت نمی‌کند

کد خبر : ۶۸۶۹۰۳

کشتی‌آرای اظهار کرد: یکی از علل این افزایش را می‌توان در جو روانی ایجاد شده ناشی از آغاز تحریم‌ها دانست که از ۱۳ آبان شروع خواهد شد و بازار در این مورد دچار التهاب قیمت شده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد افزایش نرخ سکه و طلا گفت: از اوایل هفته ،نرخ ارز شروع به افزایش کرده است که علت آن نیز شکل‌گیری تقاضای جدید در بازار است که باعث افزایش حباب سکه و نیز قیمت طلا و سکه در بازار شده است. این درحالی است که قیمت طلا در بازارهای جهانی ۱۷ دلار کاهش داشته است.این شرایط نشان می‌دهد که قیمت طلا و سکه از بازار تبعیت نمی‌کند.

وی ادامه داد: همچنین یکی از علل این افزایش را می‌توان در جو روانی ایجاد شده ناشی از آغاز تحریم‌ها دانست که از ۱۳ آبان شروع خواهد شد و بازار در این مورد دچار التهاب قیمت شده و این مساله بر افزایش قیمت دامن زده است. به طوریکه حباب سکه در حال حاضر ۴۷۰ هزار تومان است.

عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران با اشاره به آخرین نرخ سکه گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۴ میلیون و نهصد هزار تومان، طرح جدید ۴ میلیون و هفتصد هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و چهارصد هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و سیصد هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۹۰ هزار تومان است.

وی افزود: هر مثقال طلا یک میلیون و نهصدو شصت هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۷۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز