خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم:

ثبت‌نام دانش‌آموزان افغانی در قم مانند سایر دانش‌آموزان انجام می‌شود/ جزئیات طرح آمایش مرحله ۱۴ مشاغل پناهندگان

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۶۷۹

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم گفت: در طرح آمایش مرحله ۱۴ مشاغل پناهندگان و اتباع خارجی استان قم، براساس اظهارات شخص، بر روی کارت آمایش درج می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «عباس شیرمحمدی» مدیرکل اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم، در نشست خبری ویژه طرح آمایش ۱۴ در خصوص مشاغل اتباع و پناهندگان خارجی استان قم، اظهار داشت: دارندگان کارت هویت مرحله ۱۲ و آمایش مرحله ۱۳، مشمول این طرح می‌شوند که می توانند با مراجعه یکی از دفاتر ۱۸ گانه خدمات، اقامت و اشتغال اتباع خارجی در نظر گرفته شده، نسبت به تمدید کارت‌های خود درزمان مقرر اقدام کنند.

وی ادامه داد: در بحث آموزش و پرورش و ثبت نام فرزندان دانش آموز اتباع افغانستان نیز، همانند دانش آموزان ایرانی انجام خواهد شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم در ادامه سخنانش در خصوص هزینه صدور کارت‌های آمایش ۱۴ وهویت۱۳ برای اتباع خارجی استان قم نیز گفت: هزینه صدور و تمدید کارت های شناسایی بر اساس تعداد اعضا و شرایط خانوار متغیر است که در دفاتر محاسبه و اعلام می شود.

 شیرمحمدی همچنین با تأکید بر اینکه هزینه‌های صدور کارت آمایش ۱۴، در مقایسه با سال‌های گذشته افزایشی نداشته، افزود: مهاجرین می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح آمایش، به پرتابل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم به آدرس   www.atba.ghom.ir   مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز