خبرگزاری کار ایران

بازنگری زیست محیطی در اجرای طرح افزایش حمل و نقل

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۸۳۷

استاندار تهران گفت: اثرات کاربری اراضی در شبکه حمل و نقل و با رعایت ضوابط و قوانین زیست محیطی در بازنگری این طرح باید لحاظ شود.

به گزارش ایلنا ،انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای حمل و‌نقل و ترافیک استان تهران اظهار کرد: بازنگری طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران و شهرستان های استان  در نوع خود ارزشمند است باید در این طرح منافع مردم نیز لحاظ شود.

وی افزود:به گفته مشاور بازنگری این طرح ۷۰ سناریو در این طرح بررسی شده و اگرچه در نوع خود ارزشمند است اما بهتر بود با انتخاب چند روش تمرکز بیشتری بر این طرح صورت می گرفت .

استاندار تهران گفت: بهینه سازی خطوط موجود، راه اندازی خطوط اکسپرس و دسترس پذیر کردن آحاد جامعه به مترو در کنار کاهش سرفاصله های خطوط مترو از اهداف طرح جامع بازنگری خطوط ریلی است . روزانه ۱میلیون و ۸۰۰هزار نفر  از طریق مترو جابه جا می شوند که می توان این عدد را  به ۵ میلیون نفر افزایش داد.

بندپی گفت: افزایش خطوط مترو تا ۱۱خط به لحاظ مالی و فنی نیازمند بررسی دقیق و علمی‌تر است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ارتباط خطوط مترو با ایستگاه های اتوبوس و میزان دسترسی شهروندان به ایستگاه ها که به عنوان نمونه  ۸۰۰  متر است،  زیاد است.

استاندار تهران گفت: اثرات کاربری اراضی در شبکه حمل و نقل و با رعایت ضوابط و قوانین زیست محیطی در بازنگری این طرح  باید لحاظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز