خبرگزاری کار ایران

افزایش دما در شمال غرب و سواحل شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۰۳۶

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در نواحی شمال غرب و همچنین سواحل شمالی کشور در اوایل هفته آینده خبر داد.

احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت آب و هوا گفت: تا اواسط هفته آینده در تمامی کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود. البته در نوار شمالی و شمال غرب کشور بارش‌های جزیی طی امروز و فردا گزارش شده است.

وی ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در هیچ یک از مناطق کشور بارش باران پیش‌بینی نمی‌شود همچنین دمای هوا در شمال غرب و سواحل شمالی کشور که این روزها کمی خنک‌تر شده است در روزهای شنبه و یکشنبه کمی افزایش پیدا می‌کند.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در روز دوشنبه یک موج بارشی از شمال غرب و شمال کشور عبور کرده و باعث می‌شود در سواحل شمالی کشور یعنی استان‌های گیلان، مازندران و همچنین شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی بارش‌هایی را شاهد باشیم.

وظیفه همچنین خاطرنشان کرد: در نوار شرقی کشور نیز وزش باد و گرد و غبار اندکی پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره دمای هوای تهران نیز گفت: در حال حاضر بیشنه دمای تهران ۲۹ درجه و کمینه دمای آن ۱۸ درجه سانتیگراد است در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز با افزایش دما در تهران مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز