خبرگزاری کار ایران

محمد هاشمی خبر داد:

قرار گرفتن ۵ بیماری خاص تحت پوشش بیمه سلامت

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۶۸۷

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه بیش از ۷۴ هزار بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: سالانه بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای این بیماران هزینه می‌شود و هیچ تغییری در بسته‌های ارائه خدمت به بیماران خاص ایجاد نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان بیمه سلامت، محمد هاشمی امروز شنبه درباره پوشش بیمه سلامت بیماران خاص افزود: نگاه ویژه حمایتی از بیماران خاص یکی از اولویت‌های ذاتی سازمان بیمه سلامت است که همواره به بهترین شکل انجام شده و ادامه دارد.

وی بیان کرد: ذات بیمه‌های درمانی حمایت از بیماران در مواقع دردمندی است و بیماران خاص در این شرایط جایگاه ویژه‌ای دارند. اگر بازه‌های زمانی مختلف را بررسی کنید مشاهده می‌شود که حمایت از این بیماران در سال‌های اخیر به مراتب بهتر شده و ۵ بیماری خاص تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد.

هاشمی ادامه داد: بیماران خاص به علت شرایط بیماری باید تحت درمان و حمایت‌های ویژه باشند تا به زندگی خود ادامه بدهند. سازمان بیمه سلامت نیز بر اساس اصل بنیادین خود که حمایت از بیماران در هنگام بیماری است، این اقدام را انجام می‌دهد.

وی درباره مشکلات بیماران مبتلا به سرطان برای انجام رادیوتراپی نیز اظهار داشت: بیماران مبتلا به سرطان باید قبل از مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای برخی از خدمات پرتودرمانی مطمئن شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز