خبرگزاری کار ایران

بخشنامه تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۸۳۵

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه تعطیلات تابستانی ۱۳۹۸ این دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تعطیلی تابستان ۱۳۹۸ را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) این دانشگاه ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: به استناد بند ۴ صورتجلسه دویست و نود و سوم هیأت رئیسه دانشگاه و همچنین مصوبه پنجمین جلسه مورخ ۲۹ خرداد امسال شورای دانشگاه و به منظور ایجاد رفاه و تقویت روحیه همکاران مقرر شد تمام واحدها و مراکز آموزشی از تاریخ ۲۱ مرداد تا ۲۹ مرداد امسال (عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم) از تعطیلات تابستانی بهره‌مند شوند. این در حالی است که مدت مذکور به عنوان مرخصی تشویقی لحاظ خواهد شد.

بر اساس این گزارش، واحدها و مراکز آموزشی که مجری ترم تابستانی هستند، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در فعالیت آموزشی هیچ‌گونه تداخلی ایجاد نشود، همچنین با رعایت تمام ضوابط مربوطه امکان تشکیل جلسات دفاع از رساله پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و حضور علاقمندان فراهم شود.

حضور پرسنل خدمات بهداشتی و درمانی و کادر بیمارستانی حسب برنامه شیفتی و مقررات مربوطه و طبق نظر ریاست واحد دانشگاهی خواهد بود.

در این بخشنامه آمده است: برنامه‌ریزی به نحوی صورت گیردتا کارکنانی که ماهیت وظایف و نوع شغل آنان به گونه‌ای است که باید در محل کار حضور یابند (مانند پرسنل شاغل در مراکز درمانی، بیمارستانی، حفاظت فیزیکی، تأسیسات و کارکنانی که به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند) مطابق نظر مدیریت مربوطه از حداکثر مرخصی ایام مذکور در زمان تعیین‌شده استفاده کنند.

درخصوص همکاران سازمان مرکزی و دبیرخانه استان‌ها مدیران باید به نحوی عمل کنند که مجموعه تحت مدیریت آنها بدون تعطیلی قابلیت پاسخگویی کامل را در این مدت داشته باشند همچنین مرخصی تشویقی فوق برای نیروهایی که ضرورت دارد در محل کار خود در این مدت حضور یابند، تنها تا پایان امسال معتبر است.

جهت رفاه و مساعدت به کارکنان ساعتی (غیربازنشسته) دارای مجوز همکاری از سازمان مرکزی و همچنین جلوگیری از ایجاد وقفه بیمه‌ای در کارکرد این دسته از کارکنان در واحدها و مراکز آموزشی و سازمان مرکزی مشغول به فعالیت هستند، مقرر شد در صورت عدم تکمیل سقف ساعت کاری در ماه (۱۸۵ ساعت) با توجه به تعطیلی در این ۵ روز کاری، نسبت به پرداخت حق‌الزحمه مردادماه سال جاری آنان صرفاً براساس میانگین کارکرد سه ماه اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال ۹۸ و حداکثر تا سقف ۱۸۵ ساعت اقدام شود.

با رعایت مفاد بندهای ۲، ۳ و ۴ رؤسای واحدها و مدیران مرتبط به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا همکاران در تاریخ های ۱۹، ۲۰ و ۳۰ مرداد بتوانند از مرخصی استحقاقی بهره‌مند شوند.

در موارد مستحدثه خارج از مفاد این بخشنامه براساس تصمیم دبیرخانه استان عمل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز