خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۷۱۰

معاون هماهنگ ‌کننده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۴۶۴ کیلوانواع موادمخدر و دستگیری ۳ قاچاقچی در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

سرهنگ "محمدعلی محمدی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد چند باند بزرگ قاچاق موادمخدر مبنی بر انتقال محموله به داخل کشور مطلع شدند که با برنامه‌ریزی عملیاتی و دقیق به تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: مرزبانان پس از شناسایی مسیرهای عبور و مخفیگاه قاچاقچیان، در قالب تیم‌های ‌‌پوششی و عملیاتی به اجرای کمین پرداخته و موفق شدند، ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۳ قاچاقچی، ۴۶۴ کیلو و ۸۰۰گرم انواع موادمخدر شامل ۴۱۵ کیلوگرم تریاک و ۴۹ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش به همراه مقادیری سلاح و مهمات را از قاچاقچیان کشف کنند.

معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از همکاری نهادها و دستگاه های امنیتی تصریح کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزداران استان سیستان و بلوچستان با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با همیاری مرزنشینان غیور با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرزها مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز