خبرگزاری کار ایران

پیام قدردانی و تبریک معاون پرستاری وزارت بهداشت به مناسبت برگزاری پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۶۳۹

معاون پرستاری وزیر بهداشت در پیامی برگزاری موفق پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا, معاون پرستاری وزیر بهداشت در پیامی برگزاری موفق پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری را تبریک گفت.
به گزارش وبدا، متن پیام دکتر مریم حضرتی به شرح زیر است: 
بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ و منان را شاکرم که در آستانه میلاد امام رئوف و امام مهربانی‌ها حضرت علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام شاهد ورق زرین دیگری در تاریخ پر افتخار پرستاری ایران اسلامی بودیم. سازمان نظام پرستاری به عنوان نماد پرستاری ایران اسلامی و بزرگترین نماد حرفه‌ای عرصه سلامت، حاصل تلاش‌ها و دسترنج بزرگان پرستاری و مایه امید پرستاران بوده و بر همه پرستاران فرض است تا از آن صیانت کنیم. 
اینجانب ضمن تشکر از همه گروه ها و نهادهای  پرستاری که با درک صحیح از اهمیت موضوع به پای صندوق‌های رای رفتند، به برگزارکنندگان، پرستاران و هیات مدیره‌های نظام پرستاری سراسر کشور و اعضای هیات علمی و دانشجویان عزیز گروه های پرستاری تبریک عرض نموده و امیدوارم با پشتوانه رای پرستاران بتوانند با سرلوحه  قراردادن اعتدال و عقلانیت و البته پشتکار در کنار نهادهای دیگر پرستاری در استان‌ها و شهرها در راستای ارتقای کیفیت مراقبت‌ از سلامت مردم و دفاع از حقوق مادی و معنوی آنان و رسیدگی به امور حرفه‌ای، فرهنگی و معیشتی پرستاران گام موثری بردارند. 
 برخود لازم می‌دانم از کلیه نامزدهایی که در عرصه انتخابات حضور پیدا کردند و همچنین هیات‌های اجرایی و نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاهی و روسای محترم دانشگاه‌ها که با دقت فراوان و رعایت کامل قوانین انتخابات آزاد و قانونی را انجام دادند، تشکر و قدردانی نمایم. 
انتظار می رود جامعه فهیم و فرهیخته ی پرستاری با اتحاد و همبستگی و همگام و هم افزا در کنار منتخبین خود در راه اعتلای مراقبت های پرستاری و  رسیدن به اهداف عالیه ی حرفه ی خود تلاش نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز