خبرگزاری کار ایران

ترافیک در آزادراه قزوین _کرج سنگین است

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۶۲۱

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای هراز،چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت(رفت وبرگشت) روان است و بارش باران در چهار محور شمالی  گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده های پایانه کلانتری،ساسانی، پل کلاک سنگین است همچنین بارش باران در محورهای استان های مازندران،گیلان و مه گرفتگی در ارتفاعات استان مازندران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به انجام عملیات جاده‌ای گفت: در مسیر رفت و برگشت محور هراز کیلومتر ۶۵ الی ۵۰۰+۶۵ ،بدلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل وانا ،در مورخ های ۲۴/۰۴/۹۸ و ۲۵/۰۴/۹۸ ،از ساعت ۲۱ الی ۵ صبح روز بعد،محور فوق مسدود بوده و تردد از محور های جایگزین سوادکوه و کندوان انجام می‌شود.

سرهنگ رحمانی با اشاره به محورهای مسدود شریانی تصریح کرد: محور قدیم پلدختر-خرم آباد و محور شهداد-نهبندان مسدود است همچنین محدودیت تردد با تغییر مسیر جزئی در کمربندی دهلران مسدود و تردد از داخل شهر دهلران اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محورهای غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و شهداد – اندوهجرد نیز بعلت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز