خبرگزاری کار ایران

خدمات شبانه‌روزی متروی تهران در لیالی قدر

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۰۹۸

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به تسهیلات ویژه مترو در شب‌های قدر، گفت: متروی تهران در تمامی خطوط درون شهری از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح، به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان افزود: متروی تهران همواره سعی کرده است تا در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد مسافران فراهم کند، امسال هم در لیالی پربرکت قدر جهت تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی همچون حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده صالح (ع) و حرم مطهر امام خمینی (ره)، متروی تهران در خطوط درون شهری به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود.  

وی تصریح کرد: دراولین شب قدر در شامگاه جمعه (۳ خردادماه ۹۸) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی شبانه در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد (شنبه ۴ خردادماه ۹۸)، با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، نوبخت در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های قدر ۲۱ ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۵ خرداد) و(سه شنبه ۷ خردادماه) ۹۸ همزمان با ۲۳ ماه مبارک رمضان سرویس دهی شبانه از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: متروی تهران در ایام لیالی قدر در خط ۵ (تهران- گلشهر) و بالعکس و ایستگاه‌های پایانه‌های یک، دو و چهار، شش فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) خدمات رسانی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز