خبرگزاری کار ایران

نشراکاذیب و افترا به پزشک جراح پلاستیک

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۰۶

مرد جوان که از روی کینه و خصومت اقدام به نشر اکاذیب و تهمت و افترا به پزشک معالج خود کرده بود دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: چندی قبل یک پزشک جراح پلاستیک با حضور در اداره پلیس ادعا کرد که از آبان ماه سال گذشته مرد ناشناسی در محیط وبلاگ با نوشتن مطالبی دروغین باعث خدشه دار شدن موقعیت کاری‌اش شده است.

وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که مرد ۴۸ ساله ای در جنوب تهران با انتشار مطالب توهین‌آمیز در فضای وبلاگ، پزشک جراح پلاستیک را ناکارآمد معرفی کرده است.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: ماموران پس از جمع آوری اطلاعات پلیسی به دستور بازپرس دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای اقدام به دستگیری سعید ۴۸ ساله کردند.

 رییس پلیس فتا تهران گفت:متهم پس از دستگیری در اعترافاتش عنوان کرد که چندی قبل برای کاشت مو به این پزشک مراجعه کردم که وی در کار خود کوتاهی کرد به همین خاطر تصمیم به انتقام‌گیری گرفتم و با نوشتن مطالبی علیه این پزشک سعی داشتم به شغل او لطمه بزنم که خیلی زود دستگیر شدم و پشیمان هستم.

رییس پلیس فتا ادامه داد: متهم پس از اعتراف برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا تهران گفت: فضای مجازی یک فضای گسترده و بدون مرز و محدوده است ، باید از خودمان بپرسیم محتوایی که در فضای مجازی منتشر می شود  به موجب انتشار آن، باعث ایجاد مزاحمت و لطمه به آبرو و موقعیت اجتماعی افراد نمی‌گردد و آیا مسیر این تیر به سمت ما هم حرکت نمی کند وما هم به همان اندازه دچار دردسر نمی شویم؟  چراکه یکی از مهمترین مولفه های حقوق شهروندی قائدة احترام به جایگاه اجتماعی و حیثیتی افراد است ، احترام به حقوق و جایگاه دیگران در فضای مجازی در واقع همان عمل و قائده در فضای حقیقی بوده و همانگونه که آدمی دوست دارد مورد توهین و تهمت قرار نگیرد باید نسبت به دیگران نیز همین احساس را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز