خبرگزاری کار ایران

بلعیدن انگشتر برلیان بعد از ارتکاب به سرقت

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۸۰۷

پرستار خصوصی که سارق از آب درآمده بود، برای پس ندادن انگشتر برلیان گرانقیمت، مجبور به بلعیدن آن شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح این خبر بیان داشت: از مدتی پیش سرقت های سریالی در یکی از بیمارستان های محدوده کلانتری ۱۰۹ بهارستان به ماموران این واحد گزارش می شد که با توجه به حساسیت موضوع، ماموران مدتی کارهای عملیاتی خود را در محل کلید زدند و متوجه حضور خانمی ۳۵ ساله حین انجام این سرقت ها شدند.

رئیس کلانتری  ۱۰۹ بهارستان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد این خانم پرستاری خصوصی می باشد که از چند خانم مبتلا به ام.اس در این بیمارستان پرستاری کرده است که دقیقا از سه تن شاکی مبتلا به ام.اس که پرستار آنها نیز بوده سرقت ها صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: با مشخص شدن این موضوعات، آموزش های لازم به نیروهای حراست مستقر در بیمارستان داده شد و هنگامیکه متهم پس از چند روز برای بار دیگر در بیمارستان حضور یافته بود توسط ماموران حراست شناسایی و موضوع به کلانتری اعلام شد.

وی افزود: با حضور ماموران عملیات کلانتری و همچنین دو تن از ماموران خانم این کلانتری، متهم دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد که به سه فقره سرقت و پنهان کردن اموال سرقتی شامل یک ساعت، یک انگشتر و مقداری پول نقد در یکی از اتاق های بیمارستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: سریعا ماموران با راهنمایی خود متهم در محل اعلامی حضور یافتند و بعد از کشف اموال، آنها را به مالباختگان پس دادند که یک تن از مالباختگان، خانمی ساکن آمریکا، که به تازگی برای زندگی به ایران بازگشته بود مدعی شد یک انگشتر برلیان گرانقیمت اش که توسط متهم دزدیده شده در میان اموال نیست.

وی ادامه داد: به این ترتیب متهم تحت بازجویی قرار گرفت و اذعان داشت انگشتر را به دلیل ارزش بالایش بلعیده است که وی دوباره به بیمارستان اعزام و تحت بررسی قرار گرفت؛ در ادامه با یک آزمایش رادیولوژی حقیقت مشخص شد و تیم پزشکی موفق شدند با یک عمل ساده این انگشتر را نیز از شکم متهم درآورده و به صاحب آن پس بدهند.

بنابراین گزارش، برای متهم یک پرونده با سه شاکی تشکیل و وی به مقام محترم قضائی برای انجام تحقیقات بعدی معرفی شد.

در انتها سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه خانم پرستار سارق یک پرستار خصوصی بوده که از طریق سایت های اینترنتی مشتری های خود را پیدا می کرده است ادامه داد: بهتر است شهروندان بیمار ما از پرستارهای خصوصی مربوط به شرکت های معتبر در این زمینه استفاده ببرند تا متعاقبا از این دست مشکلات در امان بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز