خبرگزاری کار ایران

کنترل کویر و مناطق منتهی به مرزهای شرقی کشور، اولویت مهم پلیس مبارزه با موادمخدر

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۱۱۴

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا، کنترل کویر و مناطق منتهی به مرزهای شرقی کشور را از اولویت های پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در سال ۹۸ برشمرد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدمسعود زاهدیان" در نشست تخصصی استان‌های حوزه کویر در امر مبارزه با موادمخدر ضمن تقدیر از تلاش کارکنان پلیس برای حفظ و ارتقاء امنیت مردم و مسافران در طول سال به ویژه ایام نوروز ۹۸ ، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و در نظر گرفتن شرایط موجود با قاچاقچیان مبارزه کرد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا، بر اشرافیت و نیز توسعه شبکه اطلاعاتی در امر مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، گفت: باید تردد اشرار را در کویر به خوبی رصد و در زمان و مکان مناسب با آنها برخورد کرد.

وی، یکی از مهمترین اولویت های ماموریتی ناجا را مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ بیان و خاطرنشان کرد: کنترل کویر و مناطق منتهی به مرزهای شرقی کشور از اولویت های پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا به شمار می آید.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی، برنامه ریزی و تعامل هرچه بیشتر استان های کویری در سال جاری در حوزه مبارزه با موادمخدر به توفیقات بیشتری دست یابیم.

سردار "محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه این نشست، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر، گفت: دشمنان نظام یکی از مسیرهایی را که برای گمراهی و کاهش توان جوانان جمهوری اسلامی ایران پیش بینی کرده اند، پدیده شوم موادمخدر است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: عمده قاچاق و ترانزیت موادمخدر از استان های کویری عبور کرده و در داخل کشور توزیع می شود که کارکنان پلیس، مجاهدانه در بحث مبارزه با موادمخدر تلاش کرده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به سختی های ماموریت های پیش روی کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر، گفت: باید با برنامه ریزی های لازم و در اختیار داشتن ابزار و امکانات مناسب بتوانیم ماموریت های پیش رو را بهتر از پیش انجام داده و رسالت خود را در دفاع از حقوق مردم و نظام انجام دهیم.

گفتنی است در این جلسه جانشینان فرماندهان انتظامی استان های اصفهان، سمنان، کرمان و خراسان جنوبی نیز نقطه نظرات خود را در این حوزه مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز