خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری مطرح کرد:

خدمت به مردم بهترین راه مبارزه با دشمن است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۷۴۴

فرمانده ناجا معتقد است که بهترین راه مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری عصر امروز پنج‌شنبه در یادواره شهدای ناجا که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، اظهار کرد: بنا به فرمایش حضرت امام (ره) زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در حد شهادت است. نیروی انتظامی بیش از ۲۰۰ شهید دهه‌هفتادی دارد که وقتی زندگی این شهدا را مرور می‌کنیم بیشتر به آینده امیدوار می‌شویم.

سردار اشتری در ادامه افزود: ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد و ایران ما چهار دهه سربلند داشته و ما به این کشور افتخار می‌کنیم و یادمان نمی‌رود این چهل سال چه تهدیدهایی علیه کشور شد و هنوز هم تهدیدها هست. ما با افتخار دوران هشت‌ساله دفاع مقدس را با کمترین تجهیزات پشت سر گذاشتیم و شهدا نقش اصلی را در این پیروزی داشتند. اگر شهدا نبودند این کشور بر باد رفته بود.

وی همچنین با بیان اینکه هنگامی‌که فتنه‌ها درون کشور نفوذ کرده بودند همچنان شهدا بودند که ایران را سرپا نگه داشتند و نگذاشتند کشور به دست بیگانگان سپرده شود، متذکر شد: امروز هم جنگ اقتصادی است و دشمن با تمام قوا می‌خواهد به ما ضربه بزند. البته رهبر انقلاب با درایت و نام‌گذاری چندین سال به نام‌های اقتصاد و اقتصاد مقاومتی جلوی این اعمال پلید را گرفتند. هنگامی که دولت نادان آمریکا اسم سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد تمام مردم و سران قوا و ستاد کل نیروهای مسلح پشت سپاه در آمدند و اجازه ندادند دشمن از راه قلدری و زورگویی و جنگ و موشک به ما صدمه بزند. بهترین راه مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است.

سردار اشتری تاکید کرد: تعدادی از شهدای نیروی انتظامی در راه مبارزه با مسائل اقتصادی به شهادت رسیدند و این موضوع یعنی دشمن همچنان می‌خواهد از راه اقتصاد به ما ضربه بزند. این شهدای دهه‌هفتادی حتماً دست ما را می‌گیرند و ما هم به‌عنوان مسئول باید پای کار باشیم و تلاش کنیم.

فرمانده ناجا در پایان با اشاره به حادثه سیل در برخی استان‌ها گفت: بارش باران یک نعمت الهی است ولی ما در استفاده از آن مشکل داریم و نتوانستیم خوب بهره ببریم. امروز نیروهای مسلح و نیروی انتظامی به برکت امام (ره) و رهبری کنار مردم است و می‌ماند و اجازه نمی‌دهند مردم ترسی به دل راه بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز