خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

انفجار در یکی از مدارس تهران/ مصدومیت 3 آتش‌نشان

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۶۳۱

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از انفجار در یکی از مدارس تهران در پی نشت گاز خبر داد.

 جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام انفجار در یکی از مدارس تهران  گفت: ساعت ۷:۵۷ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه نشست گاز در یک مدرسه ابتدایی در بلوار تعاون شهر زیبا به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده می‌شود و تیم بلافاصله به محل اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: مدرسه در واقع ساختمانی دو طبقه بود که غیرانتفاعی بوده و در مقطع ابتدایی از آن استفاده می‌شد. پرسنل مدرسه اعلام کرده بودند که در قسمت موتورخانه در طبقه ۱- بوی گاز احساس می‌کنند‌. نیروهای اولیه ما به محض اینکه رسیدند به همراه پرسنل در حال رفتن به زیرزمین بودند که به یکباره درب مقابل موتور خانه همزمان با رسیدن نیروهای آتش‌نشانی دچار حادثه می‌شود.

 ملکی اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه موجب تخریب ساختمان نشد و در حد یک انفجار کوتاه بود و چند شیشه این ساختمان دچار شکستگی می‌شود. در این میان سه نفر از آتش نشانان که جلوی درب موتورخانه بودند از ناحیه سر  و صورت دچار آسیب دیدگی شدند که با حضور عوامل اورژانس این افراد تحت درمان قرار می‌گیرند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: هیچ دود و شعله‌ای به طبقات بالا منتقل نشد و تعداد کمی از دانش آموزان هم که در طبقه‌ها حضو داشتند، آسیب ندیدند و همگی در سلامت کامل هستند. در حال حاضر کارشناسان در محل در حال بررسی علت حادثه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز