خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ناجا:

امدادرسانی نیروهای پلیس به سیل‌زدگان با جدیت ادامه دارد/ تامین امنیت در مناطق آسیب دیده به همت نیروهای پلیس

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۱۷۵

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر گسیل امکانات نیروهای مسلح به استان های سیل زده، از تشدید اقدامات پلیس در تداوم امداد رسانی به مردم مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار"احمد نوریان " با اشاره به وقوع سیل در استانهای گلستان و مازندران گفت: در پی فرمان و دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر گسیل امکانات بیشتر از سوی نیروهای مسلح به استان های سیل زده شمال کشور،نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اقدامات امدادرسانی به اهالی این مناطق را افزایش داد.

وی یادآور شد: پیرو تاکید سردار "اشتری " ؛فرمانده ناجا، نیروهای پلیس از ساعات اولیه  آب گرفتگی معابر و وقوع سیل ،با حضور در مناطق آسیب دیده از سیلاب ،روند امداد و خدمات  رسانی را آغاز کردند.

سخنگوی ناجا با اشاره به اقدامات پلیس برای تامین امنیت در مناطق سیل زده در کنار امدادرسانی بیان کرد: اکیپ های یگان های ویژه ناجا در مناطق آسیب دیده از سیل، فعالانه و به صورت شبانه روزی مستقر هستند و تا کنون تلاش شده  از تمام ظرفیت های نیروی انتظامی برای کمک و امداد رسانی به سیل زدگان استفاده شود.

 سردار نوریان با بیان اینکه با مهار آب گرفتگی ها ابعاد چتر امنیتی پلیس گسترده تر خواهد شد، گفت :کمک های نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی ،سپاه و ارتش در مناطق سیل زده،در قالب اقدام جمعی،تا زمان رفع نیاز مردم با جدیت تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز