خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

پلیس باید معلم اخلاق در جامعه باشد/ اجازه نمی‌دهیم برخی پلیس را زیر سوال ببرند

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۵۹

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه پلیس باید معلم اخلاق در جامعه باشد، گفت: اجازه نمی دهیم عده قلیل با سوء رفتار، پلیس خدمتگزار را زیر سوال ببرند.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" در همایش مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار داشت: سخت کوشی، خستگی ناپذیری و تلاش مضاعف در سال ۹۸، راهبرد پلیس تهران بزرگ است.

وی افزود: یک فرمانده نمونه باید با رفتاری پدرانه ،برادرانه  و متعهدانه حمایت از پرسنل و زیرمجموعه خود را در چارچوب قانون، در دستور کار مدیریتی قرار دهد.

رئیس پلیس تهران بزرگ اضافه کرد: رعایت سلسله مراتب سازمانی همراه با پشتکار، تعهد و مسئولیت پذیری رمز موفقیت در یک مجموعه عملیاتی همچون پلیس راهنمایی و رانندگی است.

وی با اشاره به مأموریت های پلیس راهنمایی و رانندگی یادآور شد: یک مأمور پلیس راهور؛ معلم اخلاق و انضباط اجتماعی در جامعه است، رفتار مأمور پلیس باید سازنده، آموزش دهنده و آرامش بخش به جامعه باشد.

این مقام عالی انتظامی در ادامه با اشاره به آماده باش نیروهای پلیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ایام نوروز یادآور شد: اجرای برنامه های نوروزی می بایست با برنامه ریزی صورت بگیرد.مردم با اعتماد به پلیس و حضور سبزپوشان ناجا، به سفر می روند و این حسن اعتماد، وظیفه ما را به عنوان خدمتگزار دو چندان می کند.

وی با بیان اینکه از نیروهای وظیفه شناس پلیس با تمام توان حمایت می کنیم ، ادامه داد: در پیشبرد اهداف باید اقتدار توأم با رأفت را رویکرد قرار دهیم، در عین حال انضباط کاری باید مدنظر همه نیروهای پلیس باشد.

سردار رحیمی با اشاره به هدف گذاری پلیس برای کاهش سوانح و تصادفات رانندگی و جان باختگان خاطر نشان کرد: طرح "طاهر" پلیس یکی از برنامه های پلیس تهران بزرگ می باشد که این طرح باید به یک نماد و الگو تبدیل شود .

وی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم عده قلیل با سوء رفتار، مجموعه خدمتگزار پلیس را زیر سوال ببرند، تأکید کرد: برنامه هایمان را با تعیین اولویت به جد دنبال می کنیم.

گفتنی است، در این همایش سردار "محمدرضا مهماندار" نیز با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی در سال جاری ، اولویت های این پلیس را برای سال آینده برشمرد.  

وی افزود: اولویت اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ کاهش تصادفات و جان باختگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز