خبرگزاری کار ایران

طرح تجاری شرکت خدمات اداری شهر رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۲۹۵

طرح تجاری شرکت خدمات اداری شهر با حضور مدیران ارشد شهری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح تجاری شرکت خدمات اداری شهر با حضور عضو محترم شورای شهر، معاون محترم توسعه منابع انسانی شهردار تهران، شهرداران مناطق، مدیرعاملان شرکت‌ها و سازمان‌ها و اعضای هیات های علمی دانشگاههای برتر رونمایی شد.

بنابر این گزارش شرکت خدمات اداری شهر به‌عنوان اولین واحد اجرایی در مجموعه مدیریت شهری، اقدام به تهیهBusinessPlan (طرح تجاری) خود نموده است که  آیین رونمایی از طرح مذکور با حضور مدیران ارشد شهری برگزار شد.

سید  مصطفی قاضی زاده‌هاشمی (مدیر عامل شرکت خدمات اداری شهر)‌ در این نشست عنوان کرد: این شرکت در سال ۱۳۷۱ تاسیس و با بیش از ۲۷ سال سابقه در زمینه تامین نیروی انسانی به عنوان برند برتر تامین نیروی انسانی در مدیریت شهری فعالیت داشته است.

وی ادامه داد: این شرکت در سال‌های ۷۹، ۸۷، ۹۰ و ۹۵ پس از برگزاری آزمون استخدامی رسمی بیش از ۵۰ درصد نیروهای تحت پوشش خود را به کارمند رسمی شهرداری تهران تبدیل کرد.

او اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۳۵۰۰ نیرو تحت پوشش شرکت خدمات اداری شهر در حوزه مدیریت شهری در حال خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی هستند.

وی افزود: خدمتی که شرکت خدمات اداری شهر در حوزه مدیریت شهری انجام می‌دهد و از برنامه‌های کلان این شرکت است، مبحث جامعه‌پذیری مدیریت شهری است.

مدیر عامل شرکت خدمات اداری شهر در این نشست گفت: ما اولین همایش جامعه‌پذیری کارکنان شهرداری تهران را برگزار کردیم و حدود ۲۰۰ نفر پرسنل جدیدالورود و جدید الانتصاب را در تور دو روزه جهت آشنایی با قوانین و مقررات شهری، آشنایی با تشکیلات و ساختار شهرداری تهران، آشنایی با معماری و سامانه جامع منابع انسانی و سایر حوزه‌های شهری آموزش دادیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به برنامه کلان این شرکت گفت: از برنامه‌های کلان که در سال ۹۸ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، همایش ملی بهره‌وری در حوزه مدیریت شهری است. این همایش  کل شهرهای سراسر کشور و ارگان‌های مختلف شهری و دولتی را در برمی‌گیرد و برای اولین بار در حوزه مدیریت شهری رخ می‌دهد.

مدیر عامل شرکت خدمات اداری شهر گفت: این شرکت مصمم است، نیازهای بخش آموزش و مشاوره مدیریتی حوزه های تخصصی مدیریت شهری را در سراسر کشور پوشش دهد.

او افزود: در خصوص طرح تجاری شرکت‌ها و سازمان‌ها مشکلات مربوط به درآمدزایی تقریبا دغدغه ۹۰ درصد شرکت‌ها را تشکیل می‌دهد، از این رو با ارائه طرح تجاری می‌توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

ابراهیم شیخ (معاون شهردار تهران) در این نشست اظهار داشت: ما در اداره شهرهای کشور احتیاج به تفکر علمی و حرفه‌ای و مشاوره‌های ارزشمند داریم. همان طور که می‌دانیم آخرین آمار شهرهای کشور از ۱۲۰۰ شهر هم گذشته است و اساسا اداره شهرها یکی از پیچیده‌ترین کانسپت‌های امروز است. ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، فناوری، اقتصادی و همه اینها برای زیست شهروندان نیاز به ارائه راه‌حل‌های بسیار پیچیده و متفکرانه دارد.متاسفانه در کشور ما هیچ سازمان مشاوره ای را نداریم که بتواند به مدیریت شهری این راه‌حل‌ها را ارائه دهد. امروز شرکت خدمات اداری شهر بعد از ۲۷ سال نیاز به تکامل و نیاز به بلوغ در سطح بالاتری دارد. خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی انجام شده که درخشان بوده‌اند و راه بسیار طولانی است.

وی ادامه داد: شرکت خدمات اداری شهر امروز باید آینده‌ای بسازد که بتواند به آن افتخار کند.

شیخ افزود: کشورهای مختلف جهان را  از منظر توجه به چند دسته تقسیم می‌کنند به عنوان مثال کشوری مثل مصر بیشترین توجه‌شان به زمان گذشته است یا مثلا کشور اسپانیا بیشترین توجه به زمان حال را دارد. کشوری مثل ژاپن نیز تمرکز زیادی به آینده دارند. کشور آلمان نیز توجه یکسانی به زمان‌ها دارد. کشورها، سازمان‌ها و شهرهایی که به آینده توجه می‌کنند بیشترین تمرکز و وقت‌شان را صرف آینده می‌کنند، اینها موفق‌ترند و من خوشحالم که امروز سند استراتژیک شما که رونمایی شد، سندی است که ساعت‌ها در مجموعه معاونت و شرکت خدمات اداری شهر به آینده این شرکت فکر شده است.

او تاکید کرد: هیچ سازمانی قطع به یقین به اندازه سازمان شهرداری تهران در برنامه‌های پرداخت پایان سال نظم نداشته و این حاصل برنامه‌ریزی است. در واقع توانستیم سازمانی که بیشترین مشکلات اقتصادی را دارد منظم‌ترین سازمان در ادای تعهدات خود باشد. اگر می‌خواهیم استراتژی منجر به ارزش افزوده برای ما شود باید آن را اجرا، ارزیابی و بهبود ببخشیم.

معاون شهردار تهران گفت: استراتژی، شجاعت می‌خواهد، زیرا استراتژی به معنای تغییر است و فرد باید توان تغییر پارادایم‌ها را داشته باشد، اگر کسی بخواهد برای خوشایند دیگران کار کند به هیچ جایی نمی‌رسد و از این رو مدیر باید انتقادهای مخالف را بپذیرد. بنابر این گزارش در پایان مراسم ضمن قدردانی از افراد موثر در تهیه طرح تجاری شرکت خدمات اداری شهر از افراد بازنشسته که در پایان سال ۱۳۹۷ به آخر خدمت خود رسیده اند قدردانی به عمل آمد.

همچنین  مدعوین در این نشست با امضای خود بر سند طرح تجاری شرکت خدمات اداری شهر بر صحت آن مهر تایید زدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز