خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با ایلنا:

رابطه دانشگاه‎ها با دولت در سال آینده نزدیک‌تر می‌شود/ برگزاری نشست‌ برای حل مسائل اجرایی کشور/ افتتاح مراکز پژوهشی با همکاری چین و اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۱۵۸

رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در سال آینده رابطه دانشگاه‎ها با دولت نزدیک تر خواهد شد و نشست‌های حل مسائل اجرایی کشور را ادامه خواهیم داد.

حسین سلیمی (رییس دانشگاه علامه طباطبایی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برنامه‌ها و اهداف دانشگاه علامه طباطبایی در سال آینده گفت: برای سال آینده برنامه‌های متعددی در زمینه پژوهشی، همکاری با دولت و همچنین طرح‌های عمرانی داریم که در صدد انجام آن هستیم. یکی از برنامه‌های مهم ما برای سال آینده ایجاد چند مرکز پژوهشی جدید در حوزه فعالیت‎های بین‌المللی است که امیدواریم بتوانیم در سال جدید آن را راه‌اندازی کنیم. به عنوان مثال در این زمینه ما افتتاح مراکز پژوهشی مشترک با چین،‌ اسپانیا و برخی کشورهای دیگر را خواهیم داشت.

‎وی در ادامه با اشاره به توسعه محتواهای جدید گفت: همچنین امیدواریم در سال آینده در زمینه توسعه نظریه پردازی و تولید محتواهای جدید سال شکوفایی برای دانشگاه ما باشد و در این راستا تلاش می‎کنیم.

سلیمی درباره ادامه همکاری ۱۳ دانشگاه برتر کشور با دولت که از امسال آغاز شده و تا سال آینده نیز ادامه دارد و هر دانشگاهی برنامه خاص خود را در این زمینه پیگیری می‌کند، گفت: یکی از اهداف مهم ما در سال آینده این است که انشالله فعالیت بسیار نزدیکی با دولت داشته باشیم تا بتوان چه در زمینه‌های خُرد و چه در زمینه‎های کلان برای یافتن و حل مشکلات کشور راه‌حل‌هایی را به دولت ارائه کنیم. از این رو ۱۳ دانشگاه برتر با دولت در سال آینده در همین قالب‌ها همراه خواهند بود.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی به ادامه نشست‌های دانشگاه با دولت اشاره کرد و گفت: علاوه بر آن ما نشست‌های حل مسائل اجرایی کشور را ادامه خواهیم داد و امیدواریم سال آینده بتوانیم حدود ۳۰ تا ۴۰ موارد را در این زمینه بررسی کنیم تا کمکی برای دولت جهت حل مشکلات باشد.

وی در خصوص توسعه فضای فیزیکی دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: در سال ۹۸ امیدوار هستیم برنامه‌های اساسی‌مان به نتیجه برسد که یکی از آن‎ها بر اساس برنامه‌ریزی قبلی توسعه فضای فیزیکی دانشگاه است که نیمه اول سال آینده به پایان می‌رسد.

سلیمی ادامه داد: با پایان ساخت دو دانشکده الهیات و تربیت بدنی و همچین به همراه ساخت مجتمع اردوگاهی دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه در سال آینده، برنامه‌ای که ما برای فاز یک توسعه دانشگاه داشته‌ایم، انشالله به پایان خواهد رسید.

 رییس دانشگاه علامه طباطبایی در پایان اظهار داشت: در کنار مواردی که عنوان شد همچنین طرح جامع توسعه دانشگاه علامه طباطبایی در کمیسیون ماده ۵ مسکن شهرسازی به تصویب خواهد رسید که چراغ راه آینده تحولات دانشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز