خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت وزارت بهداشت مطرح کرد؛

لزوم گسترش همکاری‌ها در حوزه بهداشت با شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۸۲

معاون بهداشت وزارت بهداشت بر گسترش و تعمیق همکاری‌ها در حوزه بهداشت با شورای شهر و شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رئیسی در دیدار با ناهید خداکرمی، رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعتقاد داریم که ارتباطات موثر و کاربردی با شورای شهر در حوزه سلامت شهر تهران می‌‌تواند به عنوان یک الگو در سراسر کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا اجرای پروژه‌های مشترک و همکاری در همه زمینه‌های حوزه بهداشت و پیشگیری از مهمترین زمینه‌های ارتباط فیمابین است.

معاون بهداشت وزیر بهداشت ادامه داد: حوزه بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و ارتقای سلامت کارکنان شهرداری تهران از موارد مهم این همکاری‌ها خواهد بود.

در ادامه این دیدار، ناهید خداکرمی ضمن تاکید بر لزوم تعمیق همکاری‌های شورای شهر و شهرداری تهران با وزارت بهداشت اظهار داشت: زمینه‌های مختلفی برای این همکاری‌ها همچون بهداشت محیط، سلامت روان، تغذیه و دیگر موضوعات وجود دارد.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر تهران آماده است با اجرای طرح‌های مشترک مطالعاتی با معاونت بهداشت وزارت بهداشت در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی در شهر تهران گام بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز