خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با ایلنا:

فروش کد ملی و کالاهای سرقتی در سایت دیوار/ اخطار پلیس فتا به مدیران سایت

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۴۶۱

رییس پلیس فتا ناجا با با اشاره به فروش کد ملی و کالاهای سرقتی در سایت دیوار گفت: به مدیران این سایت در این زمینه اخطار داده‌ایم و در صورت تکرار جرم از طریق این سایت از طریق مراجع قضایی با آنها بر خورد می‌کنیم.

سردار سید کمال هادیانفر (رییس پلیس فتا ناجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وقوع جرائمی مانند سرقت و قتل از طریق سایت دیوار گفت: متاسفانه در عین اینکه مردم استفاده بسیار از این سایت می‌کنند، تخلفات بسیاری در آن رخ می‌دهد، از همین رو به مدیران سایت دیوار تذکر داده‌ایم.

وی ادامه داد: خرید و فروش کالاهای سرقتی که از طریق مالخران در این سایت صورت می‌گیرد و همچنین فروش کد ملی، کارت ملی، موضوعات ضداخلاقی و ... متاسفانه از جمله جرائمی است که در سایت دیوار اتفاق می‌افتد.

رییس پلیس فتا ناجا با تاکید براینکه به صورت مداوم به مدیران این سایت تذکر داده‌ شده، خاطرنشان کرد: به شهروندان تاکید می‌کنیم صرف اینکه سایت دیوار است، اعتماد نکنند، چراکه متاسفانه مدیران این سایت به جای اینکه به امنیت مردم توجه کنند، بیشتر به کسب درآمد از این سایت توجه دارند.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: چنانچه این مشکلات برطرف نشود، حتما از طریق مراجع قضایی با مدیران این سایت برخورد خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص کانال‌هایی که در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش اسلحه و تفنگ شکاری می‌کنند، گفت: این کانال‌ها بیشتر فیک است و صحت ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز