خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت سرپرست سازمان اورژانس کشور در پی درگذشت نوربخش

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۷۲

سرپرست سازمان اورژانس کشور در پیامی درگذشت دکتر تقی نوربخش و آقای تاج الدین را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت پیرحسین کولیوند رییس اورژانس کشور به شرح زیر است:

 انا لله و انا الیه راجعون

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی کران هـستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

بدینوسیله درگذشت دکتر تقی نوریخش مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمان تاج‌الدین معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی تسلیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

دکتر پیرحسین کولیوند

سرپرست سازمان اورژانس کشور

همچنین سرپرست سازمان اورژانس در خصوص خدمات ارائه شده اورژانس در این حادثه اظهار داشت: ساعت ١٦:٠١ یک مورد گزارش مبنی بر تصادف یک دستگاه لندکروز با کامیون در محور گرگان به کردکوی به مرکز اورژانس اعلام که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که آمبولانس در عرض ١٠ دقیقه، ساعت ١٦:١١ دقیقه به محل حاثه رسید.

وی افزود: با اینکه آمبولانس سریع و در عرض ١٠ دقیقه به محل حادثه رسید ، به علت وخامت حال ٢ نفر از مصدومان این حادثه و نزدیکی بیمارستان تامین اجتماعی دکتر نوربخش و آقای تاج الدینی توسط همراهان به بیمارستان انتقال داده شدند و آقای حنیف توسط امبولانس ١١٥ به بیمارستان ٥آذر در ساعت ١٦:٢٦ تحویل داده شد.

گفتنی است خدمات درمانی برای وی در بیمارستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز