خبرگزاری کار ایران

رسول کشت‌پور:

هیچ‌گاه داوطلب تصدی سمت شهرداری تهران نبودم

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۰۴۳

شهردار منطقه دو تهران با اشاره به انصراف خود از نامزدی تصدی شهرداری تهران تاکید کرد: من هیچ‌گاه داوطلب تصدی سمت شهرداری تهران نبوده‌ام و لطف دوستان در شورای شهر و نگاهی که به بدنه مدیریتی شهرداری داشتند باعث حضور من در این عرصه شد.

به گزارش ایلنا، رسول کشت‌‌‌‌‌پور عصر امروز در نشست خبری که در محل منطقه دو شهرداری تهران برگزار شد، گفت: امروز ۲۱ پروژه به ارزش تقریبی ۵۵ میلیارد تومان توسط شهردار تهران در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ترافیکی افتتاح شد.

وی پل معلق آسمان را که با طول ۲۸۰ متر، عرض ۲ متر و ارتفاع ۶۵ متر از سطح زمین به بهره‌برداری رسید، شاخص‌ترین پروژه در حوزه گردشگری شهر تهران دانست و اظهار داشت: مرکز مشارکت‌های فکری از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است. این پروژه در ارتباط با بخش‌‌‌‌‌های استارت‌آپی که در آن تمامی شهروندان دارای ایده را به‌ویژه در حوزه رونق کسب و کار شهری مورد حمایت قرار خواهد داد.

شهردار منطقه دو تهران اپلیکیشن زیست‌آپ را که پروژه‌‌‌‌ای زیست‌محیطی و مرتبط با بحث تفکیک زباله از مبدأ است، یکی دیگر از پروژه‌های افتتاح شده دانست و تصریح کرد: این اپلیکیشن به‌منظور تفکیک زباله خشک از مبدأ و از درب منازل شهروندان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در سطح منطقه دو از حدود سه تا چهار ماه پیش، سه تا چهار هزار کاربر را تحت پوشش قرار داده است.

کشت‌‌‌‌پور افزود: پروژه سوخت‌رسانی پیدو و اپلیکیشن بی‌دود از دیگر پروژه‌‌‌‌‌‌های راه‌اندازی شده در منطقه دو شهرداری تهران است. در اپلیکیشن بی‌دود تعدادی دوچرخه در ۱۰ ایستگاه به‌طور شبانه‌روزی در اختیار شهروندان قرار داشته و آنها می‌توانند از آن در طول شبانه‌روز به‌عنوان یک فعالیت پاک بهره‌مند شوند.

وی راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی را در ساختمان شهرداری دیگر پروژه افتتاح شده خاطرنشان کرد: در آن به آموزش حقوق شهروندی به مردم و آشنایی آنها با مباحث مطالبه‌گری این حقوق می‌پردازد.

شهردار منطقه دو تهران به صدور اولین گواهینامه مهارت برای شهربانان و معبربانان اشاره کرد و ابراز داشت: این افراد در جریان تعریف واحدهای درسی با مهارت‌های رفتار با مردم و حفظ کرامت آنها آشنا می‌شوند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر دلیل انصراف خود از کاندیداتوری شهرداری تهران بیان کرد: من هیچ‌گاه داوطلب تصدی سمت شهرداری تهران نبوده‌ام و لطف دوستان در شورای شهر و نگاهی که به بدنه مدیریتی شهرداری داشتند باعث حضور من در این عرصه شد و بنده به رأی آنها احترام گذاشتم.

شهردار منطقه دو تهران ادامه داد: با توجه به اینکه حکم بازگشت به‌ کار من به‌طور موقت بوده است، ترجیح دادم که تصمیم شورا در آینده با خدشه مواجه نشود؛ بنابراین استعفا دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز