خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی وزیر کشور برای معرفی استانداران جدید

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۱۰۷

وزیرکشور از بررسی شرایط اقتصادی و نقش استان ها برای استمرار و ارتقاء شرایط بهبود کسب و کار و معیشت مردم در نشست مشترک استانداران سراسر کشور و تیم اقتصادی دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ رحمانی فضلی در حاشیه همایش استانداران که صبح امروز در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، گفت: امروز جلسه ای با استانداران و معاونان سیاسی و اقتصادی آنها داشتیم و در این جلسه تحلیل شرایط اقتصادی و نوع همکاریها، توانمندی ها و ظرفیتهایی که استان ها می توانند در این شرایط کشور داشته باشند و به کار بگیرند، بررسی شد.

وی افزود: از این جهت رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت بعمل آوردیم که شرایط را توضیح داده و خواسته ها و توقعات خود را بگویند و همینطور استانداران نیز نظرات و مشکلات و مسائلی که روبرو هستند و پیشنهاداتی که برای فعال کردن ظرفیت استانها داشتند، مطرح کردند و الحمدلله جمع بندی خوبی هم انجام شد.

وی ادامه داد:  ۱۴نفر از استانداران شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند که به نوعی برای ما سخت بود که با این افراد امروز در این جلسه خداحافظی کنیم. چون دراین ۵ سال انصافا زحمات زیادی کشیدند، تلاش کردند و با وزارت کشور همراهی کردند. به هرحال آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی برای این عزیزان داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی را انتخاب کرده ایم و آماده ایم تا یکشنبه تعدادی از استانداران جدید را به دولت معرفی کنیم اگر هم نتوانستیم در زمان مقرر تمام استانداران را تعیین کنیم، سرپرست انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز