خبرگزاری کار ایران

آغاز تحقیقات در پرونده منجر به مرگ یک خانم ۳۰ ساله

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۹۰۳

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مردی ۳۰ ساله در پرونده فوت مشکوک همسرش خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت : ساعت ۱۹ روز پنجشنبه مورخ ۱۷ آبان ماه سال جاری خبر فوت خانم جوانی در محل سکونتش واقع در خیابان نفت به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اعلام شد.

با حضور مامورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد خانم جوانی حدودا ۳۰ ساله بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه سینه و صورت فوت کرده است.

با تایید خبر اولیه، موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و کارآگاهان این اداره در محل حاضر شدند.

در تحقیقات میدانی مشخص شد متوفیه پس از یک نزاع و درگیری با همسرش فوت کرده است؛ تحقیقات از همسر این خانم جوان در دستور کار قرار گرفت اما او در اظهارات خود مدعی شد که همسرش، شخصا اقدام به خودزنی کرده و او هیچ دخالتی در مرگ وی و یا ارتکاب جنایت نداشته است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: برابر هماهنگی با بازپرس محترم شعبه سوم بازپرسی، همسر متوفیه جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز