خبرگزاری کار ایران

پاسخ حقوقی به تخریب‌ها علیه کشت‌پور، کاندیدای تصدی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۸۲۰

رسول کشت‌پور، نامزد احراز پست شهرداری تهران، در گذشته در سمت شهردار ارومیه که از شهرهای درجه ١٢ بوده، منصوب و حکم وزارت کشور را نیز دریافت نموده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آستانه‌ی معرفی شهردار تهران و نیز در هفته‌ای که کاندیداهای سمت شهرداری تهران باید برنامه‌های کاری خود را به شورای شهر تهران ارایه دهند، تخریب‌ها علیه یکی از نامزدهای پست شهرداری تهران آغاز شده است.

رسول کشت‌پور، نامزد احراز پست شهرداری تهران، که در گذشته در سمت شهردار ارومیه که از شهرهای درجه ١٢ بوده، فعالیت داشته و حکم وزارت کشور را نیز دریافت کرده است، یکی از این نامزدهاست. از یکسو گفته می‌شود او بازنشسته است و ازسوی دیگر پیشینه‌ی کاری او زیر سوال برده شده است.

براساس تبصره 3 ماده 1 آیین نامه احراز سمت شهردار مصوب هیئت وزیران سال 77: کسانی که دارای تحصیلات کارشناسی ( لیسانس) مندرج در ردیف 2 بند " ح" ماده 1  این آیین نامه با حداقل پنج سال پیشینه کار در سمت شهردار شهر درجه 7 تا 10 و بالاتر و یا معاون شهردار شهر درجه 11 و 12 و یا مدیریت میانی به بالا و همتراز آنها در وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی وابسته به دولت و شهرداری‌ها باشند نیز می‌توانند برای احراز سمت شهردار در شهرداری‌های درجه 11 و 12 و تهران انتخاب شوند.

کشت‌پور همچنین ضمن تکذیب اخبار مربوط به بازنشستگی‌اش گفته است: من رای دیوان عدالت گرفته و حکم بازگشت به کار دارم و در حال حاضر نیز کارمند رسمی شهرداری تهران محسوب می‌شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز