خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد؛

جمع‌آوری روزانه ۳ هزار تن زباله در کربلا توسط خدام‌الحسین

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۰۰۵

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از جمع‌آوری و انتقال روزانه سه هزار تن زباله از خیابان‌های کربلای معلی در ایام اربعین حسینی(ع) توسط خدام‌الحسین خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی یزدانی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد شهرداری تهران در ایام اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی اظهار کرد: در کربلای معلی ۸۵۰ نفر از خدام‌الحسین(ع) حضور داشتند که در دو شیفت کاری از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ و از ساعت ۱۳ تا ۲۰ ، عملیات رفت و روب و نگه‌داشت شهر کربلا را انجام می‌دادند.

این مقام مسئول در شهرداری تهران افزود: خدام‌الحسین در این مدت با هماهنگی شهرداری و استانداری کربلا، خدمات بسیار ارزشمندی را به زائران اربعین اباعبدالله‌الحسین(ع) ارائه کردند. 

یزدانی اضافه کرد: در این مدت، به طور متوسط روزانه سه هزار تن زباله در مسیرهای منتهی به حرم حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) توسط خدام‌الحسین جمع‌آوری و با ماشین‌های حمل زباله از شهرهای همدان، رشت و شهرداری کربلا که مسئولیت اصلی را داشت به محل‌های تخلیه منتقل شدند. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه با اقدامات خدام‌الحسین و با همکاری و مدیریت نیروهای شهرداری کربلا حجم قابل توجهی از زباله‌هایی که در مسیر خیابان‌های منتهی به حرم های مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل بود و مشکل تردد ایجاد می‌کرد، جمع آوری شد توضیح داد: از محل همین اقدامات، در پایان مراسم اربعین حسینی (ع) شاهد تسهیل امور و مشکلات کمتر برای تردد زائران هستیم و قطعا این موضوع نتیجه و حاصل خدماتی است که خدام‌الحسین در حدود ۱۵ روز گذشته ارائه کردند. 

یزدانی یادآور شد: شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری کربلای معلی، استاندار کربلا، تولیت‌های آستان مقدس اباعبدالله‌الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و سایر مسئولان عالی عراقی در موقعیت‌های مختلف از کمپ خدام‌الحسین شهرداری تهران بازدید و از اقدامات انجام شده ابراز رضایت بسیار کردند و این عملکرد مثبت و چشمگیر را محصول عشق به اباعبدالله و خدمت به زائران ایشان دانستند. 

این مقام مسئول در شهرداری تهران افزود: از اعضای شورای شهر تهران که همکاری و مساعدت‌های لازم را داشتند تا امسال نیز مانند سال‌های گذشته، خدام‌الحسین در کربلای معلی حضور یابند و به زائران اربعین اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمت‌رسانی کنند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز