خبرگزاری کار ایران

در دیدار با نماینده یونسکو تاکید شد؛

آمادگی وزارت علوم برای تقویت و ارتقای منابع آموزشی معلولان

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۵۳

قائم مقام وزیر علوم در دیدار با نماینده یونسکو در تهران از آمادگی وزارت علوم برای تقویت و ارتقای منابع آموزشی معلولان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت علوم، حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم با نماینده مرکز منطقه‌ای یونسکو در تهران دیدار کرد و در این دیدار بر همکاری موثر، تقویت و ارتقای منابع آموزشی باز برای استفاده معلولان و توان یابان تاکید شد.

سالار آملی با برشمردن نقش و جایگاه آموزش برای همه اقشار مردم در فرهنگ ایرانی و سیستم آموزشی کشور بویژه برای معلولان و توان یابان، بر آمادگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت توانمندسازی این افراد و تقویت و ارتقای منابع آموزشی باز برای استفاده این قشر از جامعه تاکید کرد.

وی افزود: هرگونه همکاری در این زمینه نیازمند طرح و برنامه عملیاتی و جامع است.

در این دیدار پروفسور علیرضا درویشی، استاد دانشگاه علوم کاربردی زوریخ و هیات همراه بر اهمیت و نقش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارائه تسهیلات و زیرساخت ها و منابع آموزشی باز برای استفاده معلولان و توان یابان تاکید کردند و خواهان همکاری بیشتر وزارت علوم و مجموعه آموزش عالی در این خصوص شدند.

این نماینده مرکز منطقه‌ای یونسکو در تهران همچنین آمادگی خود را در ارائه نقشه راه و پلتفرم جامعی دراین زمینه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز