خبرگزاری کار ایران

پیام فرمانده کل انتظامی به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۳۲۰

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس؛ در متن پیام سردار "حسین اشتری" می خوانید:

هفدهم مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت "محمود صارمی" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور "روز خبرنگار" نام گرفت تا هر ساله در این ایام ارج نهیم بر زحمات تلاشگران عرصه خبر و خبررسانی که حق محوری، حق طلبی و حق گویی را سرلوحه کار خود قرار داده و با ایمان کامل به خیر و مصلحت جامعه و با حسن نیت، مأموریت خود را در عرصه اطلاع رسانی در کمال صداقت و شفافیت به انجام می رسانند.

امروز در کارزار دنیای کنونی که مخاطب از هر سویی بمباران خبری می شود قلم خبرنگار متعهد، چون شمشیری است که عمق واقعه را شکافته و حقایق را به منصه ظهور می رساند.

روز خبرنگار را امسال در حالی گرامی می داریم که مصادف با عاشورای حسینی(ع) و سالروز قیام کربلاست. بی شک هر یک از مردم شریف ایران اسلامی خود خبرنگاری هستند که با حضور در مراسم عزاداری آل الله وقایع کربلا را بازگو می کنند تا حق پایدار بماند و ان شاءالله تا ظهور منتقم آل محمد(ص) حضرت مهدی موعود(عج) این ارادت و خلوص و دفاع از حقیقت ادامه یابد.

اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) "روز خبرنگار" را گرامی داشته و با تقدیر از مجاهدت و شجاعت دست اندرکاران حوزه خبر و خبررسانی، آرزوی توفیق روزافزون برای تلاشگران عرصه آگاه سازی و هدایتگر افکار عمومی به سوی حقیقت و اعتلای جامعه اسلامی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز