خبرگزاری کار ایران

اعلام نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی«فاقد مدرک»

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۳۸۴

نحوه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی «فاقد مدرک» در سال تحصیلی جدید اعلام شد.

به گزارش ایلنا، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در اطلاعیه ای نحوه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی فاقد مدرک را اعلام کرد.

بر اساس گزارش اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، کلیه اتباع و مهاجرین خارجی فاقد مدرک باید جهت ثبت نام فرزندان لازم التعلیم خود در مدارس اقدامات ذیل را انجام دهند:

«الف) طبق بخشنامه آموزشی ابلاغ شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان دارای برگه حمایت تحصیلی سال گذشته(۱۴۰۱-۱۴۰۰) می توانند با همان برگه قبلی در واحد آموزشی ثبت نام نمایند. سپس از ابتدای آبان ماه برای تجدید برگه و دریافت برگه حمایت تحصیلی سال (۱۴۰۲-۱۴۰۱) به منظور اخذ نوبت از اول آبان ماه نشانی اینترنتی   kanoonnobat.ir مراجعه و برای دریافت برگه سالجاری نوبت دریافت نمایند.

ب) طبق بخشنامه مزبور، دانش آموزان دارای برگه حمایت تحصیلی سال گذشته (۱۴۰۱-۱۴۰۰) که مقطع تحصیلی آنها تغییر داشته، می بایست برگه حمایت تحصیلی سالجاری(۱۴۰۲-۱۴۰۱) را دریافت نمایند. لذا برای اخذ نوبت از ۲۰ مرداد به نشانی اینترنتی  kanoonnobat.ir مراجعه و نوبت دریافت نمایند.

ج) دانش آموزان متقاضی اول ابتدایی دارای سنین ۶ تا ۸ سال که در "طرح بازشماری" شرکت نموده اند مشروط به ثبت نام در طرح مذکور برای اخذ نوبت از ۲۰ مرداد به نشانی اینترنتی  kanoonnobat.ir مراجعه و برای تجدید برگه در دفتر تعیین شده نوبت دریافت نمایند.

د) اتباع افغانستانی ثبت نام شده در "طرح سرشماری" که دارای فرزند در سن تحصیلی می باشند به دفاتر کفالت مراجعه نکنند و منتظر ابلاغیه صادره از سوی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور باشند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز