خبرگزاری کار ایران

افزایش تعامل سازمان تعزیرات و دیوان عالی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۴۷۳

در نشست رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس دیوان عالی کشور بر افزایش تعامل و ارتباط سازنده تأکید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، ظهر امروز احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور دیدار کردند.

بررسی مجوز اعاده دادرسی با موافقت ریاست قوه قضائیه و ضرورت اختصاص شعب تخصصی ویژه در دیوان عالی با توجه به اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیش‌بینی رسیدگی مجدد شعب دیوان عالی کشور بر اساس ماده ۵۳ مکرر قانون مذکور و آئین دادرسی کیفری از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

اصانلو با بیان اینکه رسیدگی مجدد به پرونده‌ها باید توسط قضات آشنا به مباحث و مقررات قاچاق باشد، بر تعامل دو سویه تعزیرات و دیوان عالی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم با استقبال از شعب تخصصی قاچاق کالا و ارز در دیوان عالی کشور گفت: تعامل دو سویه می‌تواند ضمن وحدت رویه، رسیدگی به پرونده‌ها را سرعت بخشد تا پدیده شوم قاچاق در کشور برچیده شود.

رئیس دیوان عالی کشور؛ جوان، انقلابی، با تجربه و پرانگیزه بودن را بخشی از ویژگی‌های رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز