خبرگزاری کار ایران

جمالی نژاد:

نمایشگاه شهرهوشمند و جشنواره نمانام های روستایی در تهران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱۰۶

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از برگزاری سومین نمایشگاه شهرهوشمند و نخستین جشنواره نمانام های (برند) روستایی همزمان با هفته نکوداشت شهرداری و دهیاری طی روزهای 12 تا 14 تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور، مهدی جمالی نژاد با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این دو نمایشگاه در ۱۶ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی با حضور ۲۳۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپ و چهار شهرداری در بخش شهرهوشمند و ۲۰ استانداری در بخش نمانام‌های روستایی؛ یکشنبه ۱۲ تیر ماه کار خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: سومین نمایشگاه شهرهوشمند با هدف تبیین ابعاد مختلف شهر هوشمند و هوشمندسازی در شهرها و ارایه دستاوردهای ۲۳۵ سازمان و شرکت دانش بنیان برگزار می‌شود.

جمالی نژاد اضافه کرد: در روزهای برگزاری این نمایشگاه، سخنرانی‌های علمی و تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در زمینه معرفی و تشریح ابعاد مختلف هوشمندسازی و ویژگی‌های شهرهای هوشمند با حضور استادان و صاحب نظران داخلی و خارجی برگزار و چندین سامانه و محصول جدید نیز رونمایی می‌شود.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین گفت: نخستین جشنواره نمانام‌های (برند) روستایی با حضور جمعی از شرکتهای دانش بنیان و کار افرینان برتر روستایی و محصولات نمانام روستایی به منظور معرفی محصولات نمانام روستایی در حوزه‌های مختلف نظیر اقتصادی و فرهنگی، معرفی محصولات و مناطق روستایی که ظرفیت‌های آن‌ها کمتر شناخته شده، معرفی ظرفیت‌های شرکتهای دانش بنیانی در حوزه نمانام‌های روستایی و آشنایی و هماهنگی شرکتها، سرمایه گزاران و صاحبان نمانام ها؛ برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد این دو رویداد با حمایت وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور، استانداری‌های کشور، معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و سایر سازمان‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز