خبرگزاری کار ایران

تأسیس دانشکده زنان و خانواده در دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۴۴۵

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، به امضای عالی‌ترین مسئول دو طرف تفاهم‌نامه رسید.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، مشارکت در راه‌اندازی دانشکده زن و خانواده در دانشگاه تهران، تعریف پروژه‌های کاربردی و توسعه‌ای با محوریت قراردادهای پژوهش کاربردی، حمایت از ظرفیت‌های پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان دانشگاه تهران جهت پروژه‌های کاربردی و فراهم کردن امکان بهره‌برداری از مراکز و تجهیزات آموزشی و پژوهشی، مؤسسات و آزمایشگاه‌ها و استفاده از منابع علمی و کتابخانه‌های متعلق به طرفین از جمله محورهای همکاری مشترک دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری است.

هم‌افزایی در توسعه دوره‌های آموزشی مهارت محور، همکاری و مشارکت در برگزاری دوره‌های کارآموزی، نشست‌های تخصصی و همایش‌های علمی؛ اجرای طرح‌های ارزش‌آفرین در راستای جوانی جمعیت، استفاده از ظرفیت فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی با موضوعات مرتبط با پژوهش‌های مورد نیاز معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و ایجاد بانک اطلاعاتی مسائل، مشکلات و توانمندی‌های زنان فارغ‌التحصیل دانشگاهی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، با ابراز امیدواری نسبت به آغاز فعالیت مشترک مرکز مطالعات زنان و خانواده دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفت: یکی از زمینه‌هایی که مورد دغدغه طرفین بوده و امیدواریم به نتایج خوبی برسد، تأسیس دانشکده زنان و خانواده دانشگاه تهران با حمایت معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری است.

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده نیز با بیان اینکه مسائل زنان جزو مسائل درجه یک کشور است، گفت: با توجه به تعداد بالای زنان در میان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و همچنین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، انتظار می‌رود در مدیریت‌ها استفاده بهتری از زنان شود.

فاطمه یزدیان، رئیس مرکز مطالعات زنان خانواده دانشگاه تهران نیز از ایجاد کارگروه تدوین رشته‌ها و محتوای آموزشی دانشکده زن و خانواده در دانشگاه تهران در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز