خبرگزاری کار ایران

ضرورت رفع مشکل تاخیر برخی پروازها

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۳۱۵

رئیس سازمان حج و زیارت عملکرد دست اندرکاران تغذیه و حمل و نقل درون شهری حجاج را مناسب توصیف کرد و بر ضرورت رفع مشکلات مرتبط با تاخیر برخی پروازهای زائران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ سید صادق حسینی در جلسه ستاد مکه مکرمه که با حضور رئیس ستاد مکه و اعضای ستاد برگزار شد ضمن استماع گزارش‌های اعضای ستاد تصریح کرد: بعضا تاخیرهایی در برخی پروازها ایجاد شده که پذیرفتنی نیست و در حال رایزنی با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هستیم تا این تاخیرها به حداقل برسد. 

وی افزود: تدبیر لازم برای برخی کاروانهایی که با تاخیر مواجه شده و زمان مغتنم زیارت و تنفس در هوای مدینه یا مکه را از دست داده اند، اندیشیده شود تا یک روز بیشتر از فضای معنوی موجود بهره‌مند شوند. 

رئیس سازمان حج و زیارت به بازدید خود از ایستگاههای حمل و نقل درون شهری مکه مکرمه شامل ایستگاههای «جمرات، باب علی و غزه» اشاره کرد و رضایت زائران را در این حوزه حداکثری دانست. 

وی افزود: بی‌شک عملکرد جهادی و شبانه روزی نیروهای حمل و نقل درون شهری و آشپزخانه‌ها ستودنی است چرا که با گرمای طاقت فرسا و همچنین آفتاب سوزان، مناسب‌ترین خدمات را برای تسهیل امور زائران و رضایتمندی آن‌ها انجام می‌دهند. 

رئیس سازمان حج و زیار ت تصریح کرد: تدبیر لازم برای‌عدم بیماری نیروهای نقل درون شهری اندیشیده شود و مدت زمان شیفت‌ها به دلیل آفتاب سوزان، کوتاه‌تر شود تا همکاران آسیب کمتری ببینند. 

حسینی همچنین به دیدار با وزیر حج و عمره عربستان سعودی اشاره کرد وافزود: ملاقات خوبی صورت گرفت و طرف مقابل ضمن استقبال و بدرقه‌ای که با روی خوش صورت گرفت به دنبال طرح موضوعات به صورت اقناعی بود؛ ضمن اینکه مطرح شد که مسیر خدمات‌رسانی موسسه مطوفی و وزارت حج و عمره عربستان برای زائران تسهیل شود. 

وی افزود: طرف سعودی قول داد موضوع درخواست افزایش حجاج را پیگیری و بررسی کند و همچنین برخی ممنوعیت مرتبط با اعمال انتهایی طواف را مورد بررسی قرار دهد. 

رئیس سازمان حج و زیارت وضعیت زائران ایرانی مکه و مدینه را با توجه به گزارش‌های رسیده، ایده آل دانست و تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی وجود ندارد و با توجه به محدودیت‌های ناشی از ضیق وقت، کارهای اجرایی به خوبی پیش رفته و دست اندرکاران عملکردی جهادی داشته اند. 

وی همچنین بر افزایش رضایتمندی زائران در حوزه‌های مختلف به ویژه طبخ و توزیع غذا تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز