کد خبر: 697225 A

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان خبر داد:

کارگاه آموزشی «اصول و مبانی دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ » با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان در جهت رسالت‌های توسعه بازار واحدهای تولیدی و تجاری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان عنوان کرد: در راستای ارتقا سطح مهارت در انجام فعالیتهای اقتصادی در بستر فضای مجازی؛ کارگاه آموزشی-تخصصی “اصول و مبانی دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ” در سالن شهید انصاری واقع در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان برگزار می‌شود.

روهام قلیچی فراگیری این سبک فعالیت اقتصادی را در شرایط اقتصادی کنونی را همگامی با مقیاس های جهانی دانست و اضافه کرد: ارتقاء سطح دانش، مهارت، خلاقیت و نوآوری در شیوه های  فروش در میان فعالان اقتصادی، افزایش فروش محصولات با توجه به استراتژی های طراحی و توسعه وب سایت موثر برای کسب و کار، شناخت کانال های مناسب برای جذب مخاطب و راهکارهای جذب مشتریان بالقوه، از جمله اهداف این دوره آموزشی است.
 
دبیر اجرایی این کارگاه از اهمیت برندینگ در دستیابی به بازارهای هدف سخن گفت و تاکید کرد: یک برند می‌تواند تصمیم گیری را با معرفی امکانات و ویژگی های محصول خود برای مشتری راحت تر کند. ایجاد یک برند معتبر، وظیفه مدیران یک سازمان اقتصادی است. شما با کمک یک برند می توانید به راحتی با ذهن مشتریان خود رابطه برقرار کرده و به سرعت آن ها را مجاب به خرید کنید.
 
قلیچی از ایجاد برندینگ، بعنوان یک بازاریابی قدرتمند در رأس همه بازاریابی ها یاد کرد و اظهار داشت: فراگیری فنون ایجاد برند و برندینگ، قطعا باعث تحول و شگفتی در رونق اقتصادی، شرکتهای تولیدی و تجاری خواهد شد.
گفتنی است این کارگاه در تاریخ پانزدهم آذر سال جاری با حضور فعالان و علاقمندان و دانشجویان عرصه اقتصادی کاملا کاربردی و عملیاتی برگزار می شود.
خلاقیت سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان فضای مجازی فعالان اقتصادی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر