کد خبر: 695115 A

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان تاکید کرد:

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان به برندسازی با کسب نتایج مطلوب در ارزیابی ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در جلسه بررسی شاخص‌های ارزیابی سال98-97 و گزارش آسیب شناسی و تجزیه تحلیل نتایج ارزیابی سال 97-96 گفت:  شرکت برق منطقه‌ای گیلان، شرکتی برنامه محور است که با تفکر سیستمی و پیاده‌سازی در حال خدمت رسانی به مشترکین است.

بلبل آبادی عنوان کرد: تمامی همکاران باید نسبت به ارزیابی حساسیت و دغدغه خاطر داشته باشند و تمام سعی و تلاش خود را بکنند تا نتیجه مطلوب را در ارزیابی های مختلف کسب نمایند. کسب نتایج مطلوب در واقع ایجاد برندی مناسب برای شرکت است که برای شرکت و کارکنانش عزت، اعتبار و آبرو به همراه خواهد داشت.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در ارزیابی‌ها، نتایج مطلوب به دست آوریم باید تعامل واحد متولی ارزیابی با واحدهایی که مستندات و مدارک لازم را جمع آوری می کنند بیشتر و نزدیک‌تر شود.

بلبل آبادی ادامه داد: نکته مهم در این ارزیابی‌ها این است که فقط نباید به کسب نمره بالا و کمیت‌ها توجه کنیم، بلکه باید به کیفیت ها نیز توجه شود و در خدمات رسانی به مردم شریف با جان و دل پیش قدم باشیم تا به تعالی واقعی سازمانی نایل شویم.

 

برق خدمات رسانی به مردم خدمت رسانی مدیر عامل شرکت منطقه ای
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر