کد خبر: 658597 A

در راستای حقوق شهروندی در نظام اداری؛

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: میز خدمت حضوری و الکترونیکی در این منطقه مستقر شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، فردین اسلامی راد مشاور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص مبانی قانونی میز خدمت ایجاد شده در این منطقه گفت : با عنایت به ضرورت اجرای ماده ۱۷ تصویب نامه شورای عالی اداری کشور در خصوص لزوم ارائه خدمت به مردم صرفاً از طریق میز خدمت حضوری و الکترونیکی؛ “میز خدمت سازمان منطقه آزاد انزلی”در جهت تحقق سیاست و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی و تأکید ریاست محترم هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مبنی بر اهتمام در اجرای این بخشنامه به عنوان یکی از دغدغه ها و ضرورت‌های خدمات‌رسانی بهینه به ارباب رجوع این سازمان، میز خدمت در این سازمان شروع به کار کرده است.

قائم مقام معاون توسعه مدیریت سازمان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع، تسهیل در ارائه خدمات و ثبت درخواست‌ها به‌صورت کاملاً الکترونیکی مهمترین دلایل ایجاد میز خدمت حضوری و الکترونیکی در این سازمان اعلام کرد و افزود: این میز خدمت در دو بخش فیزیکی و الکترونیک به مراجعه کنندگان محترم خدمات ارائه می‌کند که بخش اعظم خدماتی که ارباب رجوع قادر به بهره مندی از آن است به‌صورت کاملاً الکترونیک به وی ارائه می‌شود، و در چارچوب این خدمت رسانی افراد از طریق پروفایل کار