خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد امید ایرانیان در رشت:

فراکسیون امید دغدغه مردم را درک می‌کند/ فکر نمی‌کنیم در شرایط فروپاشی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۶۷۷

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه فراکسیون امید دغدغه همه مردم را درک می‌کند گفت:تجربیات زیادی داریم و می توانیم این مرحله را نیز پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در مراسم افتتاح شعبه گیلان بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه ما نگران نیستیم و فکر نمی‌کنیم در شرایط فروپاشی هستیم، اظهار داشت:  تجربیات زیادی داریم و می توانیم این مرحله را نیز پشت سر بگذاریم.

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه ما خودمان را مدیون مردم می‌دانیم گفت: اطمینان می‌دهم که فراکسیون امید دغدغه همه مردم را درک می‌کند.

وی با بیان اینکه انگیزه تشکیل بنیاد امید ایرانیان، ایجاد امید است افزود: حضور زنان در مباحث سیاسی و جامعه یکی از راهبردهای اساسی ما است و مهم‌ترین معضل کشور در حال حاضر چالش مدیریت است.

عارف گفت: توانایی و گفتمان اصلاح‌طلبان سبب توسعه پایدار می‌شود. تفکر اصلاح طلبان سبب شده بود که ارز تک نرخی شود و برای کاهش فساد در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: داشتن برنامه‌ راهبردی یکی از اولویت‌هایی است که ما در شهرستان‌ها داریم.

وی  راهبرد توانمندسازی را بسیار پراهمیت دانست و با بیان اینکه  کمبود نیروی آماده به کار یکی از مشکلات اساسی ما است‌ گفت:خواهش من از نخبگان اصلاح‌طلب در گیلان این است که مشکلات نباید ما را از راهبردهای اساسی دور کند.

وی وحدت، انسجام و هماهنگی در جبهه اصلاح‌طلبان را از برنامه‌های بنیاد امید ایرانیان عنوان کرد و تاکید کرد: قرار نیست در این بنیاد رفتاری حزبی انجام دهیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد امید ایرانیان باید اتاق فکری برای همه دولت‌ها باشد حتی اگر دولت همسو با ما نباشد‌.

رئیس بنیاد امید ایرانیان وحدت را رمز موفقت دانست و افزود: امیدواریم‌ معضلات کشور را حل کنیم.

عارف با اشاره به اینکه ماه های اول دولت اصلاحات ما نفت را ۷ یا ۸ دلار می‌فروختیم، اظهار کرد: با توکل بر خداوند از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

وی به انتخابات گذشته اشاره کرد و با اشاره به اینکه ما با برنامه از مردم رای گرفتیم، گفت: مردم عملکرد ما را ارزیابی خواهند کرد و ما می‌توانیم دولت را رو به جلو هل بدهیم تا موفق باشد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای شورای شهر هیچ بهانه‌ای ندارند زیرا در ۸ کلانشهر اعضای ما وارد شورا شدند، اظهار داشت: ما به رای مردم نیازمندیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز