کد خبر: 583075 A

در ابلاغی از سوی استاندار گیلان رضا علیزاده به دبیری کمیته‌ تخصصی برندسازی خوراک و پوشاک سنتی گیلان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای بررسی و رفع مشکلات اساسی استان در بخش‌های مختلف، استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی ویژه استان و همچنین توسعه زیرساخت‌ها و خدمات اساسی در سطح استان و ارائه تحلیل‌های علمی و کاربردی در خصوص موضوعات کلیدی قابل طرح در برنامه‌های توسعه، دبیران کمیته‌های تخصصی ۴۸ گانه استان از سوی استاندار گیلان منصوب و احکام تدوین و اجرای ۴۸ طرح توسعه‌ی راهبردی گیلان به آنان ابلاغ شد.

وظیفه‌ مهم تدوین برنامه‌ راهبردی توسعه‌ای استان در حوزه " برندسازی خوراک و پوشاک سنتی گیلان" و نظارت بر اجرا و تحقق آن به رضا علیزاده مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان واگذار شد.

در ابلاغ مذکور مقرر شد تا دبیران کمیته‌های تخصصی استان در تدوین طرح‌های توسعه‌ی راهبردی با هدف غنی سازی محتوای طرح‌ها و در راستای ارج نهادن به نظرات و پیشنهادات علاقمندان به توسعه‌ استان از آراء و نظرات اساتید، کار‌شناسان، صاحب‌نظران و اندیشمندان بخش‌های خصوصی و دولتی در حوزه‌های مختلف استفاده‌ی حداکثری کنند.

 

استان گیلان استفاده از ظرفیت خوراک صنایع دستی و گردشگری مشکلات
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر