کد خبر: 561770 A

مرادی مطرح کرد:

مدیر روابط عمومی شورای شهر رشت گفت: روابط عمومی شورا بودجه کافی ندارد و بسیاری از اقدامات نیاز به پشتیبانی دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید مرادی بر جایگاه و اثرگذاری روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: به روز رسانی پایگاه اطلاع رسانی، ایجاد گروه هایی در فضای مجازی به منظور اطلاع رسانی سریع تر، گروه های اطلاع رسانی، ارسال دعوتنامه، رصد سایت ها و رسانه ها و آرشیو ها، حضور و پوشش کامل جلسات شورا و کمیسیون ها، پوشش کامل اخبار اعضای شورا در سایر رسانه ها، صدور کارت خبرنگاری و تشکیل پرونده برای تک تک اصحاب رسانه، پوشش تصویری و تهیه آرشیو عکس از جلسات، تهیه و تنظیم روزانه پیام های اعضا در خصوص مناسبت ها، نمونه ای از اقدامات روابط عمومی شورا در دو ماه اخیر بوده است که در گذشته نیز بسیاری از این موارد انجام می شد اما سعی کردیم آن را ارتقا دهیم.
 روابط عمومی شورای شهر رشت در ادامه با اشاره به محدودیت فضای جلسه شورا برای خبرنگاران گفت: پیشنهاد می دهم با توجه به محدودیت فضا و فیلمبرداری جلسات، عکس و فیلم پس از دقایق ابتدایی جلسات از طریق روابط عمومی شورا در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.
وی با اشاره به الگوهای نوین روابط عمومی گفت: روابط عمومی شورا بودجه کافی ندارد و بسیاری از اقدامات نیاز به پشتیبانی دارد. جمشید مرادی با بیان اینکه چنین هزینه هایی در راستای شفاف سازی و آگاهی بیشتر مردم هزینه می گردد، افزود: این هزینه ها به نوعی سرمایه گذاری است.
مدیر روابط عمومی شورای شهر رشت گفت: به منظور افزایش ارتباطات مردمی پیشنهاد داد؛ سامانه پیامکی ارتباطات مردمی راه اندازی شود تا بازخورد و نظرات مردم را هم داشته باشیم.
جمشید مرادی در تکمیل سخنان خود گفت: در این دوره دوماهه ۱۴۰ خبر ارسال شده است و هر خبری از اعضا به دست روابط عمومی رسیده در اسرع وقت منتشر شده است.

 

بودجه پوشش روابط عمومی شورای شهر فضای مجازی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر