خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود:

دو نفر از قاتلان «حجت الاسلام فخری لنگرودی» دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۸۷

شب گذشته جسد «حجت الاسلام فخری لنگرودی» در روستای تابستان‌نشین املش پیدا شد.

فرماندار لنگرود با ابراز تاسف از اعلام خبر قتل «حجت الاسلام فخری» گفت: از سه قاتل دو نفر دستگیر شده و نفر سوم هنوز متواری است.

به گزارش ایلنا از لنگرود، در پی انتشار خبر قتل «حجت الاسلام فخری» و پیدا شدن پیکر وی در شب گذشته، سیدرضا جوادپور با ابراز تاسف نسبت به اعلام این خبر اظهار کرد: قتل به هیچ وجه سیاسی نبوده و انگیزه قاتلان شخصی بوده است.

وی افزود: دوشنبه هفته گذشته، گزارش قتل در نیمه های شب به دست ما رسید از لحظه اعلام گزارش کلیه نهادهای امنیتی شهرستان لنگرود از جمله شورای تامین شهرستان، آگاهی شهرستان، دادگستری و سایر نهادهای ذیربط دست به کار شدند و با تاکیدات مقامات استانی این پرونده مورد پیگیری قرار گرفت.

این مسئول خاطر نشان کرد: نتیجه تحقیقات این شد که قاتلان اهل روستای لاکلایه رودسر و ساکن قزوین بوده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳ نفر از قاتلان شناسایی شدند، افزود: دو نفر از آنها دستگیر شده و در اختیار مقامات امنیتی قرار دارند.

به گفته جواد پور، این پیگیری ها با همکاری مقامات سیاسی امنیتی انتظامی استان گیلان از ابتدا تاکنون در شهرستان لنگرود صورت پذیرفت.

فرماندار لنگرود گفت: قاتلان بسیار جوان بوده اند و هر گونه شایعه در مورد انگیزه های سیاسی یا امنیتی صحت ندارد.

وی اضافه کرد: قاتلان از آشنایان مقتول بوده اند و از طریق ردگیری و ترفندهای پلیسی در کوتاهترین زمان شناسایی شدند.

وی با تشکر ویژه از مقامات امنیتی شهرستان لنگرود و مقامات استانی که در شناسایی و دستگیری قاتلان نقش داشتند اعلام کرد: قاتل اصلی نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهد شد.

جوادپور با اشاره به اینکه به همراه مقامات امنیتی و قضایی و متهمین به تابستان نشین املش رفتیم و محل دفن مرحوم شناسایی کردیم، یادآور شد: طی مراحل قانونی و کالبد شکافی احتمال داده می شود که جنازه مرحوم برای تشییع جنازه به خانواده تحویل داده شود.

دیشب جسد «حجت الاسلام فخری»، که چند روز گذشته در شرق گیلان ناپدید شده بود در روستای تابستان‌نشین املش پیدا شد.

این جسد که با همکاری نیروی انتظامی و بسیجیان منطقه پیدا شده برای کارشناسی و کالبدشکافی به بیمارستان شهید امینی لنگرود انتقال داده شد.

خودروی این روحانی مشهور «حجت‌الاسلام فخری لنگرودی» که از وعاظ و خطیبان شهره منطقه بود نیز چند روز گذشته در یکی از شهرهای شرق گیلان پیدا شده بود.

این روحانی در انتخابات ۲۴ خرداد سال گذشته جانشین ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در گیلان و مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز